حجت‌الاسلام سقاي‌بي‌ريا در گفت‌وگو با فارس:
حجت‌الاسلام سقاي‌بي‌ريا در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

حجت‌الاسلام محمدناصر سقاي بي‌ريا، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهارداشت: فتنه‌گران براي فرآيند برانداري خود را آماده كرده بودند از اين رو ديگر نمي‌توان آنها را دوباره در دايره نظام گنجاند.

وي با تأكيد بر اينكه نظام بايد كاملاً نسبت به اين‌ها احتياط داشته باشد، تصريح‌كرد: بازگشت فتنه‌گران به صحنه نظام اصلاً قابل پذيرش نيست و مثل اين است كه فردي در اداره‌اي سوء‌ سابقه پيدا كرده و ديگر نمي‌توان وي را در آن اداره استخدام كرد و تنها حقوق شهروندي دارد.

مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت با بيان اينكه ملت فتنه‌گران را نمي‌پذيرد و نظام نيز نبايد آنها را قبول كند، يادآورشد: عده‌اي از مردم عادي كه تنها از هواداران سران فتنه بوده و به اشتباه خود پي برده‌اند حسابشان از فتنه‌گران جدا است و بايد توبه كرده و نظام بازگردند؛ اما افرادي كه در فتنه نقش داشتند و به طور سيستماتيك آن را طراحي كرده و در مراحل مختلف نيز از موضع خود بازنگشته و آن را ادامه دادند، اصلاً بازگشت آنها به نظام امكان‌پذير نيست.

وي با اشاره به اينكه آنها اگر بين خود و خدا توبه كنند، خدا آنها را مي‌بخشد اما نظام ديگر آنها را نمي‌تواند به كار گيرد، تصريح‌كرد: نظام نمي‌تواند كساني را كه از خط قرمزها عبور كرده‌اند را دوباره در قدرت جاي دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: