به علت نصب دستگاه‌هاي جاسوسي؛
به علت نصب دستگاه‌هاي جاسوسي؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس به نقل از الانتقاد، وزارت خارجه لبنان اعلام كرد كه از طريق هيئت دائم خود در سازمان ملل متحد در نيويورك شكايتي را به شوراي امنيت عليه دشمن صهيونيستي تنظيم و ارائه كرده است.
اين شكايت بعد از آن انحام شده است كه نيروهاي مقاومت ديروز موفق شدند تا يك دستگاه شنود و جاسوسي تلفني رژيم صهيونيستي را در منطقه "وادي القيسيه " در جنوب لبنان شناسايي كنند، اسرائيل بعد از شناسايي شدن اين دستگاه آن را از راه دور منفجر كرد كه اين اتفاق به زخمي شدن دو شهروند لبناني منجر شد.
وزارت خارجه لبنان در اين شكايت‌نامه تاكيد كرده است كه اقدام به نصب دستگاه‌هاي شنود و جاسوسي در خاك لبنان نقض آشكار تماميت ارضي اين كشور و قوانين بين‌المللي و قطعنامه 1701 شوراي امنيت در زمنيه آتش بس ميان دو طرف است.
اين شكايت‌نامه تاكيد كرده كه رژيم صهيونيستي همواره به قوانين بين‌المللي پشت كرده و اصرار دارد سياست‌هاي تجاوزطلبانه و تحريك‌آميز خود را عليه لبنان ادامه دهد و اين كشور و آرامش و امنيت بين‌المللي را همواره مورد تهديد قرار دهد.
مهندسان و عناصر فني حزب‌الله موفق شدند تا دستگاه جاسوسي را كه دشمن صهيونيستي در شبكه ارتباطي در وادي القيسيه در جنوب لبنان كار گذاشته بودند، كشف كنند، البته دشمن صهيونيستي بعد از كشف شدن اين دستگاه از راه دور اقدام به منفجر كردن آن نمود.
ارتش لبنان بعد از اين حادثه مسئوليت تحقيق در مورد كشف جزئيات آن را بر عهده گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: