دانايي‌فر در گفت‌وگو با فارس:
دانايي‌فر در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

حسن دانايي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر گفت: حدود 15 روز پيش دستور جلال طالباني رئيس جمهور عراق مبني بر آزادي تعدادي از زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرمجاز در زندان‌هاي عراق در بازداشت هستند، به دستگاه‌هاي اجرايي اين كشور ابلاغ شد كه مراحل اداري آن در حال انجام است و قرار است طي روزهاي آينده 50 نفر از اين افراد آزاد شوند.
به گفته وي اكثر اين زندانيان در ناصريه در بازداشت هستند.
سفير ايران در بغداد همچنين در آستانه اربعين حسيني از زوار ايراني عتبات عاليات خواست كه به صورت قانوني و از طريق سازمان حج و زيارت به عراق سفر كنند و از سفر انفرادي به اين كشور و بدون رواديد بپرهيزند و افزود: افرادي كه به صورت غيرقانوني وارد عراق شوند حداقل به شش سال زنداني محكوم خواهند شد.
دانايي‌فر سفر هفته گذشته علي‌اكبر صالحي سرپرست وزارت خارجه و هيئت همراه به عراق را موفقيت‌آميز و به موقع خواند.
علي‌اكبر صالحي سرپرست وزارت خارجه كشورمان چهارشنبه 15 دي‌ ماه به منظور تبريك تشكيل دولت جديد عراق و در راستاي گسترش مناسبات تهران و بغداد به عراق سفر كرد.
وي در اين سفر با مقامات عالي‌رتبه عراقي ديدار و در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه‌اي و بين‌المللي بحث و تبادل‌نظر كرد.
صالحي همچنين در گفت‌وگويي با خبرنگار فارس از آزادي تعداد قابل توجهي از زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرمجاز در زندان‌هاي عراق به سر مي‌برند، خبر داده بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: