/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، نشست خبري سرمربيان تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و عراق فردا يك روز پيش از بازي 2 تيم در ورزشگاه خليفه برگزار مي‌شود.

* بر اساس اعلام كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا روشن ايرماتوف، داور برتر آسيا در 3 سال اخير قضاوت ديدار حساس تيم‌هاي ملي ايران و عراق را به عهده دارد.

* طبق قوانين، يك روز قبل از انجام مسابقات، تيم‌هاي ملي حق استفاده از زمين اصلي ورزشگاه محل مسابقه را براي تمرين دارند. به همين دليل با توجه به اينكه ديدار 2 تيم ايران و عراق سه‌شنبه شب در ورزشگاه الريان برگزار مي‌شود، 2 تيم فرداشب به مدت 45 دقيقه تا يك ساعت در اين ورزشگاه و زير نور تمرين خواهند كرد.
2 بازي ديگر تيم ملي در مرحله مقدماتي در ورزشگاه القطر برگزار مي‌شود.

* طبق مقررات و قوانين مسابقات از روز گذشته مقرر شد تا پس از 15 دقيقه از آغاز تمرينات تيم‌هاي ملي، خبرنگاران، تماشاگران و دوربين‌هاي تلويزيوني زمين تمرين را ترك كنند. البته اين اتفاق در صورتي مي‌افتد كه سرمربي تيم‌هاي ملي اين موضوع را از مسئولان برگزاركننده مسابقات درخواست كنند و در صورت عدم اين درخواست تا پايان تمرين، درها به روي خبرنگاران و تماشاگران باز مي‌ماند.

* از روز گذشته علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال و مهدي محمدنبي، سرپرست كاروان ايران در قطر حضور مستمري را در تمرينات تيم ملي دارند و بر روند كارها و تمرينات انجام شده نظارت مي‌كنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: