نماينده مردم تربت‌حيدريه در واكنش به شرط‌ هاي خاتمي:
نماينده مردم تربت‌حيدريه در واكنش به شرط‌ هاي خاتمي:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

حجت‌الاسلام محمدعلي رضايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد‌ اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران نظامي الهي است و همه خدمتگزاران در اين نظام به خدمتگزاري خود افتخار مي‌كنند و آن را جزو آرزوهاي خود مي‌دانند.
عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي تصريح كرد: جايگاه خاتمي در بين مردم ايران خراب شده و جز عده اندكي كه خاتمي را با ديدگاه آزادي‌طلبانه خود همراه مي‌بينند، وي در بين مردم روشن‌گر و روشن‌بين جامعه جايگاهي ندارد.
رضايي تاكيد كرد: اشخاصي مانند خاتمي كه هيچ پشتوانه مردمي در جامعه ندارند و مسئولان و رهبر نظام نيز از آنها حمايت نمي‌كنند بايد درباره صحبت‌هاي كذب و بيهوده خود دقت‌نظر داشته و صحبت‌هايي را بيان نكنند كه ضررهايي بيش از اين براي آنها داشته باشد.
نماينده تربت حيدريه در مجلس شوراي اسلامي گفت: برخي از افراد كه عده اندكي را در جامعه تشكيل مي‌دهند خواهان برقراري ارتباط با خاتمي هستند و ديگر افراد جامعه كه بصيرت و آگاهي كامل و پيروي از رهبر را الگوي خود قرار داده‌اند، حاضر به بازگشت خاتمي و برقراري ارتباط با وي نيستند.
وي با اشاره به ديدار فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي گفت: اين عده افراد اندكي از نمايندگان مجلس را شامل مي‌شود و افرادي كه علاقمند به برقراري ارتباط و بازگشت خاتمي به صحنه انتخابات هستند در برگزاري اين ديدار نقش داشته‌اند.
عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي تاكيد كرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نسبت به اين اقدام اعضاي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي اعتراض كرده و اين عمل آنها را زير سؤال بردند اما آنان از عملكرد خود اظهار ناراحتي نكردند.
وي ادامه داد: اين افراد بايد از مردم عذرخواهي كنند و بهاي خون‌هايي را كه به خاطر فتنه‌اندازي اين افراد ريخته شده به خانواده‌هاي اين افراد بدهند.
رضايي گفت: مردم ايران هوشياري و بصيرت خود را در روز 9 دي 88 با حضور در خيابا‌ن‌ها و اعلام انزجار از سران فتنه اعلام كردند و با اين اعلام حضور جايگاهي براي بازگشت اين افراد به عرصه سياست نگذاشتند.
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: بسياري از جوانان با حرف‌هاي عوام فريبانه اين افراد مورد سوءاستفاده قرار گرفته و تحت تأثير سخنان ياوه، سران فتنه قرار گرفتند و آبروي خود و خانواده را بر سر راه اين سخنان گذاشتند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: