آخرين پيام‌هاي اينترنتي عامل حمله به نماينده كنگره آمريكا:
آخرين پيام‌هاي اينترنتي عامل حمله به نماينده كنگره آمريكا:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اينترنتي "نيوز‌دي "، دولت آمريكا توانست مجموعه اي از پيام‌هاي ضد دولتي و عجيب مظنون به سوء قصد به جان دموكرات مجلس نماينده آمريكا، كه روز گذشته از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفت، را در اينترنت پيدا كنند.

بر اساس گزارش مجريان قانون آمريكا، آنها توانستند به مجموعه اي از پيام ها و ويدئوهاي خانگي لافنر، كه حاوي ديدگاه‌هاي سرسختانه، غيرعادي و آشفته و ضد دولتي او، و يا شخصي با هويت اوست، دست يابند.

عنوان يكي از اين ويدئوهاي كشف شده "آمريكا؛ آخرين خاطره شما از يك كشور تروريست " است كه در آن شخصي كه لباسي مشكي و ماسكي خندان دارد، پرچم آمريكا را در يك خرابه به آتش مي كشد.

يكي ديگر از اين ويدئوها كه به تاريخ 15 دسامبر بر‌مي‌گردد، با اين نوشته "افكار نهايي من؛ جارد لي‌لافنر " آغاز مي شود وآنچه در ادامه اين نوار ويدئويي مي‌آيد ظاهرا افكار غيرمرتبط او درباره آرزو و رؤياهايش و شكايت از بي‌سوادي مردم ايالت آريزوناي آمريكاست و كلماتي كه در ادامه اين ويدئو مي‌آيد، مي‌گويد: "من نمي توانم به خاطر مصوبه‌هاي دولت فعلي به آن اطمينان كنم، دولت فعلي ذهن مردم را شستشو مي دهد ".

در اين نوارهاي ويدئويي به اسم "گابريل گيفوردس "، نماينده كنگره كه روز گذشته از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفت، اشاره‌اي نشده و در آنها از برنامه‌ريزي خاص لافنر نيز سرنخي وجود ندارد و به نظر مي‌رسد كه ايجاد ارتباط صريح بين لافنر و گرو‌هها و يا شخصيت‌هاي سياسي ناممكن باشد.

بر اساس اعلام مجريان قانون آمريكا، نوع اسلحه لافنر Glock 19 ، نوعي اسلحه كمري نيمه‌خودكار، بوده است و يك چاقو نيز همراه داشته است.

بر اساس اعلام شاهدان عيني اين حادثه، لافنر حدود 15 فوت با گيفوردس فاصله داشته كه ناگهان شروع به دويدن و فرياد زدن مي‌كند و با سرعت زيادي شروع به تيراندازي مي‌كند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: