صفار هرندي؛
صفار هرندي؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، محمدحسين صفارهرندي در جلسه ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: جريان فتنه در سال گذشته براي بحث بر سر نتيجه انتخابات نبود بلكه هدف اصلي سران فتنه از طراحي اين درگيري داخلي سرنگوني جمهوري اسلامي بود.
وي افزود: اين در حالي‌ست كه در صورت رأي آوردن يكي از سران فتنه در انتخابات دهم، به راحتي محصول 30 ساله انقلاب اسلامي را به بيگانگان تحويل مي‌دادند.
صفار هرندي در ادامه با اشاره به وضعيت اقتصادي كشور آمريكا، ميزان بدهي دولت آمريكا به بانك‌ها و مردم اين كشور را بيش از 14 هزار ميليارد دلار اعلام كرد و گفت: اين رقم معادل 96 درصد توليد ناخالص داخلي آمريكا بوده كه در 20 سال گذشته يك چهاردهم مبلغ كنوني بوده است.
مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سرمايه‌گذاري آمريكا در كشورهاي چپ‌گراي همسايه را براي بزرگ جلوه دادن اين كشور بيان و تصريح كرد: حضور امروز آمريكا در كشورهاي ديگر به منظور چپاول اين كشورهاست.
وي حفظ حريم اسلامي را مهم‌ترين رمز پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: مردم از همان ابتداي انقلاب به اهداف شوم و پليد عوامل بيگانه پي برده و بر همين اساس حساب خود را با ساير جريانات و تشكل‌ها جدا كرده بودند و نگذاشتند انحرافي در رسيدن به هدفشان به‌وجود آيد.
صفار هرندي موفقيت‌هاي كنوني ايران را موجب ايجاد رعب و وحشت در كشورهاي غربي دانست و گفت: موفقيت‌هاي دانشمندان ايران اسلامي همچنين سبب شده تا كشورهاي جهان اسلام اين موفقيت‌ها را از آن خود دانسته و به حضور ايران افتخار كنند و خود را در كنار و همراه ملت ايران بدانند.
وي پيوند مردم با نظام و رهبري را پيوندي عميق و ناگسستني عنوان كرد و گفت: مردم خواهان عزت ايران اسلامي هستند و هميشه از آرمان‌هاي نظام، امام (ره) و ولي‌فقيه خود دفاع كرده و هر عاملي كه بخواهد اين پيوند را خدشه‌دار كند، ملت ايران جواب آن را قاطعانه مي دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: