/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ولفگانگ سيدكا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، با اشاره به پيچيده بودن ديدار برابر شاهزادگان پارسي، اظهار داشت: اطلاعات بسيار خوبي از فوتبال شما دارم. همانطور كه مي‌دانيد، برخي مربيان آلماني در ايران مربيگري كرده‌اند. با آنها در مورد تاكتيك‌هاي تيم ملي كاملا مشاوره كرده‌اند.
وي ادامه داد: شناخت خوبي از فوتبال شما دارم. ايران فوتبال ريشه‌دار و تاثيرگذاري در قاره آسيا دارد. لژيونرهاي معروفي نيز از ايران در كشورهاي ديگر بازي كرده و مي‌كنند. فوتبال ايران داراي پتانسيل‌هاي بسيار خوب و بالايي است.
سيدكا در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، درباره شناختش از ليگ فوتبال ايران خاطر نشان ساخت: همانطور كه گفتم، دوستان آلماني من، تمام تجربياتشان را در اختيارم گذاشتند. دو سال پيش پيشنهادات خوبي از دو باشگاه ايراني داشتم كه البته در نهايت به توافق نرسيديم.
وي درباره جايگاه ايران در آسيا گفت: تيمي كه سه بار قهرمان شده، بايد ريشه‌دار باشد؛ اما اكنون شرايط فوتبال فرق كرده و ايران 35 سال است كه قهرمان نشده است. نظر من اين است كه ايران كار بسيار سختي دارد. براي قهرماني به فاكتور شانس هم نيازمند است. البته اين شرايط براي عراق هم صدق مي‌كند. فشار زيادي بر دوش من وجود دارد چرا كه عراق دوره قبل قهرمان شده و يك تيم قهرمان را در اختيار گرفته‌ام.

سيدكا با اشاره به اهميت امكانات و برنامه‌ريزي در فوتبال، گفت: اگر عراق دوره پيش قهرمان آسيا شد، يك اتفاق بود چرا كه امكانات قهرمان شدن در اختيار نبود. همه شگفت‌زده شدند و اين به واقع يك حادثه بود. اين بار قضيه فرق مي‌كند. امكانات لازم را داشته‌ و با برنامه‌ريزي پا به ميدان گذاشته‌ايم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: