/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
/گزارش خبرنگار اعزامي فارس از دوحه/
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از قطر، در حالي كه جام ملت‌هاي آسيا به ميزباني كشور كوچك قطر كليد خورده و شكست 3 كشور عربي قطر، كويت و عربستان، سوژه مناسبي براي حملات همه جانبه رسانه‌هاي اروپايي به ميزباني جام جهاني توسط قطر شده است، مردم قطر نيز دست به دست اين موج داده و توجه زيادي به جام ملت‌هاي آسيا ندارند.
آنچه كه به وضوح بين تماشاگران و تجمعات اطراف استاديوم‌ها ديده مي‌شود چشم بادامي‌ها و بعضا ايراني‌هاي مقيم قطر است كه براي تماشاي فوتبال آمدند و معمولا خبري از دشداشه پوشان و اعراب قطري در محيط‌هاي ورزشي نيست.
مشخص است كه كشور قطر تحت تاثير ميزباني جام جهاني 2022 است و جام ملت‌هاي آسيا براي اين كشور تمرين نسبتا مناسبي براي اين ميزباني محسوب مي‌شود. از ساخت و ساز‌ها چنين بر مي‌آيد كه قطري‌ها با تمام قدرت براي يك ميزباني جهاني و بي نظير حركت مي‌كنند.
ساخت مترو دوحه طوري پيش مي‌رود كه مشخص است هدفي جز آمادگي و سرويس دهي در جام جهاني 2022 ندارد.
بخش خبري جام ملت‌هاي آسيا بسيار مجهز بوده و مديا سنتر يا مركز خبري و محل فعاليت خبرنگاران به گواه اكثر خبرنگاران بين المللي اگر بي نظير نباشد كم نظير است.
مسئولين قطري عمدا با رسانه‌ها ارتباط برقرار مي‌كنند و عده‌اي نيز نوع رفتار و تعامل آنها را مورد تحليل قرار مي‌دهند.
يكي از مشكلات كشور قطر براي مقابله با موج‌هاي تخريبي رسانه‌هاي اروپايي بي ميلي خود مردم قطر به فوتبال است و معمولا بايد براي ترغيب اين مردم ميليون‌ها دلار هزينه شود.
يكي ديگر از نكات مشهود در شهر آب و هواي قطر در اين روزها است همانطور كه مي‌دانيد قطر به فيفا پيشنهاد داد كه جام جهاني 2022 در فصل زمستان برگزار شود. هر چند اين پيشنهاد از ديد كشورهاي اروپايي مضحك تلقي شده اما بلاتر رئيس فيفا از اين مسئله استقبال كرده است. اين روزها در دوحه به خاطر نزديكي به دريا شاهد صبحي مه آلود، ظهري گرم و بعد از ظهري خنك هستيم و حتي در هنگام شب هوا به سردي مي‌گرايد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: