باوجود دوراني خوش در لندن
باوجود دوراني خوش در لندن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌ميل، گاس هيدينك اظهار داشت: از دوراني كه در لندن بودم و با چلسي همكاري كردم، راضي و خرسند هستم اما اين اتفاق ديگر تكرار نخواهد شد.
اين مربي 64 ساله كه ابتداي تابستان زمام امور تيم تركيه را پذيرفت، افزود: نبايد وضعيت كنوني را با آن زمان كه من مربي چلسي شدم قياس كرد. اگر ‌آن موقع در عين داشتن مسئوليت تيم ملي روسيه، مربي موقت چلسي نيز شدم، ‌بدين خاطر بود كه رومان آبراموويچ، مالك تيم لندني، در فدراسيون روسيه نقش داشت. در حالي كه الان با حضور در تركيه شرايطي كاملا متفاوت دارم.
اين اظهارات از جانب مربي اسبق تيم‌هاي ملي روسيه، استراليا، كره‌جنوبي و هلند در حالي مطرح شد كه برخي رسانه‌هاي بريتانيا در مورد او گزارش دادند گزينه جانشيني كارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي آبي‌پوشان است.
هيدنيك تصريح كرد: علاوه بر چلسي، خبر دارم كه چند تيم ديگر انگليسي نيز خواهان من شده‌اند. در حالي كه قصد ندارم از موقعيت كنوني دور شوم.
هيدينك كه در سال 2009 براي مدتي كوتاه با چلسي همكاري كرد، تا سال 2012 با ترك‌ها قرارداد همكاري دارد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: