هيئت دولت در يزد ـ 39:
هيئت دولت در يزد ـ 39:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، محمود احمدي‌نژاد دقايقي پيش در اجتماع عظيم و پرشور مردم يزد در ميدان اميرچخماق اين شهر با اشاره به مسائل هسته‌اي ايران اظهار داشت: تلاش كشورهايي كه تمام توان خود را بسيج كردند تا ايران هسته‌اي نشود، به خاطر اخلاص، ايمان،‌ وحدت و ايستادگي مردم نقش بر آب شد و ايران با عنايت خداوند متعال هسته‌اي شد.
وي افزود: امروز بسياري از همان كشورهايي كه تلاششان نقش بر آب شده است، مي‌خواهند با ايران همكاري هسته‌اي داشته باشند كه اين كشورها دو راه بيشتر ندارند و البته در انتخاب خود آزاد هستند.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: راه اول آنها، ادامه مسير گذشته و بسيج نيروها براي جلوگيري از هسته‌اي شدن ايران است كه البته انتخاب اين مسير، تكرار اشتباهات مكرر گذشته است زيرا ملت ايران از قله‌هايي كه فتح كرده،‌ هرگز عقب‌نشيني نخواهد كرد و ادامه مسير مخالفان هسته‌اي شدن ايران، با مقاومت ملت ايران با شكستي مفتضحانه‌تر مواجه مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: راه دوم نيز راه همكاري است زيرا ايران اكنون هسته‌اي شده و اين موضوع براي ملت ايران تمام شده است.
احمدي‌نژاد عنوان كرد: ما از همكاري‌هاي شما در مسير عدالت و استقلال استقبال مي‌كنيم اما پيش از آن بدانيد كه ملت ايران با همان همبستگي، دلدادگي به ولايت و امامت و توكل بر خدا تا فتح بالاترين قله‌هاي جهان ايستاده است و سر سوزني از حقوق خود عقب‌نشيني نخواهد كرد.
رئيس جمهور كشورمان با بيان اينكه سران استكبار در مسير سقوط در سراشيبي خطرناكي قرار گرفته‌اند، افزود: اگر مي‌خواهيد از مسير سقوط و انحطاط نجات پيدا كنيد، راهش همكاري با كشورها و تن دادن به عدالت است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه يكي از ويژگي‌هاي دولت اسلامي، تلاش براي برپايي نماز و گسترش اخلاص است، افزود: با ارائه نماز خالصانه، جامعه پاك و روابط انسان‌ها خدايي و دنيا زيبا و سرشار از نشاط خواهد شد و به سمت تعالي حركت خواهد كرد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه امروز با مشاهده صحنه هستي در مي‌يابيم كه عامل اصلي بروز مشكلات اقداماتي است كه به ظاهر براي خير بشر انجام مي‌شود اما از آنجا با نيات غيرالهي و بدون اخلاص صورت مي‌گيرد، شعار، شعار آزادي، حقوق بشر، صيانت از كرامت انساني و حقوق ملت‌هاست اما در عمل به دنياطلبي، جنگ، كشتار و غارت مي‌رسد، افزود: اخلاص در عمل و نيت همان چيزي است كه بايد در نماز جست‌وجو شود.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: صدماتي كه شعارهاي به ظاهر زيبا اما با باطن منافقانه به بشريت صدمه وارد كرده است، به مراتب بيشتر از صدماتي است كه از جانب كفر بر بدنه جوامع وارد شده است.
وي بيان داشت: در قرن گذشته با شعار ليبرالسيم و اومانيسم صدها جنگ بر بشريت تحميل شد كه تنها در دو جنگ 100 ميليون انسان كشته شدند و اكنون زشت‌ترين اقدامات ضدبشري در لواي حمايت از حقوق بشر در حال انجام است.
احمدي‌نژاد با اشاره به پيروزي‌هاي ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف بيان داشت: امروز ملت ايران و مردم يزد، تجلي اخلاص، عبادت خالصانه و يگانه‌پرستي مخلصانه هستند و اين همان رمز پيروزي و ماندگاري ملت ايران است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت كنوني كشور لبنان بيان داشت: رژيم غاصب صهيونيستي به دنبال آسيب‌ زدن به لبنان است زيرا ايستادگي مردم لبنان به حيثيت آنها لطمه زده است.
احمدي‌نژاد خطاب به ملت لبنان گفت: مردم لبنان بدانند كه اكنون مقطع مهمي را پشت سر مي‌گذارند و دست‌هاي فتنه براي بر هم زدن اتحاد آنها از آستين بيرون آمده است و ما گمان مي‌كنيم كه ملت لبنان قادرند مسائل و مشكلات خود را با تفاهم و همدلي حل كنند.
وي خطاب به كشورهاي منطقه به ويژه مداخله‌كنندگان بيان داشت: همه بايد اجازه دهند كه ملت لبنان و رهبران سياسي لبنان كار خود را انجام دهند زيرا مداخله ديگران كار را پيچيده‌تر مي‌كند.
احمدي‌نژاد با اشاره به دخالت‌هاي بي‌شرمانه صهيونيست‌ها، آمريكا و برخي دول اروپايي خطاب به اين كشورها اظهار داشت: شما در سراشيبي سقوط به دره‌اي جهنمي قرار گرفته‌ايد و اين اقدامات سرعت شما براي سقوط را بيشتر مي‌كند.
وي تصريح كرد: دستان خود را كوتاه كنيد زيرا اگر دست از شرارت بر نداريد، ملت لبنان و ملت‌هاي منطقه دست پليد شما را قطع مي‌كنند و مهر ذلت بر پيشاني شما خواهند كوبيد.
وي همچنين شرايط ملت تونس را نيز شرايطي ويژه خواند و افزود: ملت تونس با شعارهاي اسلامي و نگاه‌هاي يگانه‌پرستي و انساني در برابر ديكتاتوري وابسته قيام كرده است و غربي‌ها و بيگانگان حق دخالت در اين زمينه ندارند و گمان نكنند كه با جنگ رواني مي‌توانند مجدداً شرايط قبلي را بر اين كشور حاكم كنند.
وي از مردم تونس نيز خواست به اهداف كوچك تن در ندهند و هوشمندي خود را در اين شرايط حفظ كنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: