منادي در گفت وگو با فارس:
منادي در گفت وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به انتشار منشور اصولگرايي از سوي جامعه مدرسين حوزه عليمه قم و جامعه روحانيت مبارز، اظهار داشت: منشور اصولگرايي حاصل گفتمان اصولگرايي است و اين گفتمان از مباني ديني سرچشمه گرفته است.

وي با بيان اينكه ولايت فقيه، مهمترين اصولي است كه اصولگرايان همواره به آن تاكيد داشته‌اند، افزود: منشور اصولگرايي تنها در قالب تبعيت از ولي‌فقيه مورد پذيرش خواهد بود؛ التزام عملي به ولايت فقيه ركن ركين منشور اصولگرايي است.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با انتقاد از التزام شعارگونه به ولايت فقيه گفت: نمي‌توان التزام به ولايت فقيه را در شعار خلاصه كرد چراكه بدون التزام عملي به ولايت فقيه، نمي‌توان ادعاي ولايت‌مداري كرد.

منادي با بيان اينكه اخلاق در سياست يكي از مباحث اصلي گفتمان اصولگرايي است، افزود: منشور اصولگرايي تنها با رعايت اخلاق سياسي مي‌تواند اجرايي شود چراكه هر اقدام سياسي كه با اخلاق مغايرت داشته باشد نمي‌توان آنرا در چارچوب جبهه اصولگرايي تعريف كرد.

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: اصولگرايان بايد براي رسيدن به وحدت، منشور اصولگرايي را بر خواسته‌هاي خود ترجيح بدهند تا در آينده شاهد وحدت اصولگرايان باشيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: