با اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌ها؛
با اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌ها؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش باشگاه خبري فارس«توانا» به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل وزارت رفاه و تأمين اجتماعي ، صادق محصولي در جلسه شوراي هماهنگي رفاه و تامين اجتماعي استان يزد، از كمك 37 درصدي دولت به بيمه‌هاي اجتماعي اقشار آسيب پذير خبر داد و افزود: حدود 800 هزار نفر از صنوف ضعيف و 300 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار با حمايت دولت و وزارت رفاه تحت پوشش بيمه‌هاي اجتماعي قرار خواهند گرفت.

وي يكي از مهمترين اهداف دولت دهم را گسترش عدالت عنوان كرد و گفت: اجراي عدالت ثمره طرح هدفمندسازي يارانه‌هاست و دولت در نظر دارد تا با اجراي اين طرح به افراد نيازمند كمك كند تا از بيمه‌هاي اجتماعي و درماني مناسب بهره‌مند شوند.

محصولي از اختصاص بودجه مناسب براي بيماران صعب العلاج با اجراي طرح هدفمند سازي يارانه‌ها خبر داد و تأكيد كرد: 18 ميليارد تومان براي بيماران صعب العلاج و 18 ميليارد تومان براي بيمه ايرانيان درنظر گرفته شده است.

وزرير رفاه و تأمين اجتماعي توانمندسازي نيازمندان را از جمله سياست‌هاي وزارت رفاه در حوزه حمايتي خواند و اضافه كرد: آنچه در حوزه حمايتي مدنظر ماست، توانمندسازي اقشار آسيب پذير و نيازمندان است كه با ايجاد اشتغال و احداث مسكن بتوانيم آنها را مورد حمايت قرار دهيم.

وي با بيان اينكه تعامل وزارتخانه‌هاي رفاه و بهداشت در حوزه درمان طي چند سال اخير در بهترين سطح قرار دارد، گفت: بحث نظام ارجاع و پزشك خانواده با همكاري اين دو وزارتخانه به صورت پايلوت در سه استان در حال اجراست و از سال آينده در كل كشور اجرايي خواهد شد.

محصولي اجراي طرح هدفمندسازي يارانه ها را يك افتخار براي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي دانست و تاكيد كرد: وزارت رفاه در دولت دهم جايگاه خود را پيدا كرده و در حال حاضر با توجه به وظايف و فعاليت‌هايي كه در حوزه بيمه‌اي و حمايتي به خصوص اجراي موفق هدفمندسازي يارانه‌ها دارد در نگاه مسؤولان و مردم تغييراتي حاصل شده است.

وزير رفاه و تأمين اجتماعي خدمت مسئولان به مردم را يك فرصت الهي دانست و افزود: مسئولان بايد به گونه‌اي خدمت كنند و به رفع مشكلات مردم بپردازند تا ملت آنها را نه به چشم يك مدير بلكه به عنوان يك خدمتگذار خود بشناسد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: