لاريجاني دلايل عدم پاسخ به نامه احمدي‌نژاد را تشريح كرد:
لاريجاني دلايل عدم پاسخ به نامه احمدي‌نژاد را تشريح كرد:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام سيد محمد علي بزرگواري نماينده مردم كهگيلويه در مجلس شوراي اسلامي امروز سه شنبه طي تذكري در صحن علني مجلس با استناد با مواد 107، 17 و 78 آئين نامه داخلي مجلس اظهار داشت: رئيس مجلس بايد در گزارشي كه چند جلسه قبل ارائه كرد، شفافيت موضوع را براي نمايندگان بيشتر رعايت مي‌كرد و به روشني مي‌گفت كه در مجمع تشخيص مصلحت چه گذشت.

وي افزود: رئيس مجمع تشخيص مصلحت حتي قصد داشت كه مكتوبه رهبر انقلاب قرائت نشود، لذا رئيس‌جمهور هم نامه‌اي نوشتند كه اين نامه شبهاتي ايجاد كرد.

بزرگواري ادامه داد: ما خواهان اين هستيم كه نوار گزارش جلسه‌ مجمع تشخيص مصلحت نظام به نمايندگان مجلس ارائه شود.

اين نماينده مجلس تصريح كرد كه رئيس مجلس بايد با شفافيت بيشتري مطالب را ارائه دهد.

بزرگواري افزود: متاسفانه در حال حاضر مشكلاتي در اين زمينه به وجود آمده است و جو ملتهبي حاكم شده است.

لاريجاني در پاسخ به تذكر بزرگواري گفت: بنده عذري داشتم كه در اين خصوص صحبت نكردم.

وي افزود: بنده در جلسه مجمع تشخيص حضور داشتم كه در آن جلسه نظر مقام معظم رهبري توسط آقاي رضايي بيان شد و آقاي ولايتي هم‌كه نظر رهبري را شنيده بودند آن را مطرح كردند و خود من هم كه حضورا اين مطلب را از ايشان شنيده بودم نظر رهبر انقلاب را در جلسه مطرح كردم.

لاريجاني ادامه داد: بحث مكتوبه مقام معظم رهبري مربوط به بعد از مصوبه است كه در جلسه عنوان شد.

رئيس مجلس گفت: نمايندگان مجلس در اين زمينه نظري داشتند كه شوراي نگهبان آن را قبول نكرد و بعد از آن هم به مجمع تشخيص رفت و در آنجا در كميسيوني كه تشكيل شده بود راي سومي به اين مصوبه داده شد.

لاريجاني تصريح كرد: از لحاظ آئين نامه اين اقدام روال است و قبلاً هم مجمع اين اقدام را انجام داده است.

وي همچنين گفت: در خصوص اينكه گفتيد من در مورد اين مسائل شفاف صحبت نكردم بايد بگويم چندي پيش كه خدمت مقام معظم رهبري بوديم ايشان نهي كردند كه روساي 3 قوه نسبت به هم به طور علني چيزي را مطرح كنند كه باعث تشويش افكار عمومي افراد شود، بر اين اساس من احساس كردم اگر پاسخي دهم حرمت شرعي دارد، لذا در اين خصوص چيزي نگفتم و قصد هم ندارم كه چيزي بگويم.

لاريجاني تاكيد كرد: تا وقتي كه نظر رهبر انقلاب آن چيزي است كه ذكر كردم به نظر من خلاف شرع است كه روساي قوا نسبت به هم مطلبي را علني عنوان كنند.
انتهاي پيام/ع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: