با حضور معاون وزير علوم برگزار شد؛
با حضور معاون وزير علوم برگزار شد؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، مراسم اختتاميه دومين دوره بازآموزي زبان آموزان ممتاز كرسي‌هاي زبان و ادبيات فارسي خارج از كشور وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با حضور ارسلان قرباني قائم مقام وزير در امور بين‌الملل و رئيس مركز همكاري‌هاي علمي بين‌المللي اين وزارتخانه و دكتر آل‌بويه سرپرست دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) در محل مركز آموزش زبان فارسي اين دانشگاه برگزار شد.

قرباني در اين مراسم طي سخناني بر استمرار برنامه بازآموزي در سال‌هاي آتي با كيفيت و كميت بيشتر اشاره كرد و با تاكيد بر سياست كليدي وزارت علوم مبني بر رويكرد علمي و فرهنگي و ديدگاه ديني در امر گسترش زبان و فرهنگ ايراني و اسلامي به طرح‌هاي اين مركز از جمله طرح تامين استادان بومي و وضعيت بورسيه‌هاي رشته زبان وادبيات فارسي و وضعيت فعلي كرسي‌هاي مذكور پرداخت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش موثر اين دوره‌ها جهت حضور چهره به چهره، ديدن تمدن و آثار مهم ايران و آشنايي با فرهنگ اصيل اسلامي ايراني تاكيد كرد.

گفتني است در اين دوره 15 زبان‌آموز ممتاز از كشورهاي لهستان، روماني، پاكستان، سوريه، تاجيكستان، مجارستان و فلسطين حضور داشتند و تا كنون دو دوره بازآموزي از سوي وزارت علوم با مشاركت اين مركز و معاونت دانشجويي و دانشگاه بين‌المللي امام خميني‌(ره) برگزار شده است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: