معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران در گفت‌وگو با فارس:
معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

جعفر تشكري هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، در پاسخ به اين پرسش كه محمودي معاون عمراني استاندار تهران دليل تأخير در اجراي طرح زوج وفرد كردن خودروها را عدم نصب تابلوهاي محدوده جديد اين طرح توسط شهرداري عنوان كرده است؛ گفت: محدوده زوج و فرد بايد به تصويب شوراي عالي ترافيك برسد. به همين سبب جلساتي برگزار شده و از راهنمايي و رانندگي، استانداري و شهرداري تهران خواسته شده ديدگاه‌هاي خود را در اين زمينه اعلام كنند.

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران ادامه داد: اين ديدگاه را تدوين و ارسال كرده‌ايم اما طبيعتاً تا شوراي عالي ترافيك تصميمي در اين جهت نگيرد امكان اينكه ما بخواهيم محدوده‌اي را تعيين كنيم نيست و اين خلاف قانون است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه شهرداري‌ تهران تابلوها را نصب نكرده است گفت: اگر مصوبه شوراي عالي ترافيك را داشتند ارائه كنند حتما ما پاسخگو خواهيم بود ولي مطمئنا شوراي عالي ترافيك هنوز در اين زمينه تصميم‌گيري نكرده است و اجازه انجام اين كار را به شهرداري تهران نداده‌ است.

به گفته تشكري‌هاشمي، نصب چند تابلو مسئله ما نيست؛ بايد مطالعه لازم انجام شود تا مشكلي براي شهروندان ايجاد نشود.

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران تأكيد كرد: تا مادامي كه شوراي عالي ترافيك در اين زمينه تصميم‌گيري نكند ما نمي‌توانيم كاري انجام دهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: