گزارش كامل فارس از راهپيمايي 22 بهمن 89
گزارش كامل فارس از راهپيمايي 22 بهمن 89
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، ميليون‌ها تن از هموطنان مسلمان و انقلابي اعم از مرد و زن و پير و جوان در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اين پديده بزرگ قرن، با حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي‌ سراسري امروز، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني(ره) معمار كبير انقلاب اسلامي و شهيدان هميشه جاويد وطن، عزم و اراده پولادين خود را در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران تا رسيدن به سرمنزل مقصود به رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به نمايش گذاشتند.

امت اسلامي ايران همچنين با حضور حماسي خود در راهپيمايي امروز، ضمن تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب و تاكيد بر تبعيت از فرامين هدايتگرانه و هوشمندانه ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، بار ديگر با اعلام خشم و نفرت از فتنه‌گران داخلي و خارجي ايستادگي و مقاومتش را در دفاع از بنيان‌هاي نظام شكوهمند جمهوري اسلامي در برابر چشم جهانيان به نمايان كردند.

* حضور مردم در خيابان‌ها پيش از آغاز راهپيمايي بزرگ

در حالي كه از ابتداي صبح امروز جمعه 22 بهمن 89، بارش برف شديد در تهران آغاز شده بود، جهانيان يك بار ديگر شاهد بودند كه مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي، با حضور پرشور در تقاطع‌هاي خيابان‌هاي منتهي به خيابان انقلاب و آزادي، پيش از آغاز رسمي مراسم امروز، با سر دادن فرياد وحدت و پايداري، ضمن اعلام همبستگي با ملل مظلوم جهان به‏ويژه ملت‌هاي مسلمان و به‎پاخاسته منطقه خاورميانه و آفريقا، چراغ اميد به پيروزي را در دل آنان فروزنده‌تر نگاه داشتند و اين نويد را دادند كه سرنگوني نظام‌هاي سلطه‌گر و استبدادي جهان در آينده نزديك تحقق خواهد يافت.

* آغاز راهپيمايي 22 بهمن در تهران و 850 شهر مختلف

مراسم گراميداشت سي‌دومين بهار آزادي از ساعت 9 صبح امروز 22 بهمن با تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد ‌و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران در ميدان آزادي تهران و به صورت همزمان در 850 شهر كشورمان آغاز شد.

مردم تهران كه تصاوير حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و پرچم‌هاي سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران را در دست دارند و از همان ساعات ابتدايي صبح امروز، به سمت ميدان آزادي حركت كرده و شعارهايي از جمله "‌مرگ بر ضد ولايت فقيه "‌، "‌ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند‌ "، "‌لبيك يا خامنه‌اي‌ "، "‌مرگ بر آمريكا‌ "، "‌مرگ بر انگليس‌ "، "مرگ بر اسرائيل "، "‌مرگ بر منافق‌ " سر دادند.

در ‌راهپيمايي 22 بهمن ‌‌در تهران كه خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان و همچنين مسئولان لشكري و كشوري حضور داشتند، ‌بزرگ‌ترين پرچم جمهوري اسلامي ايران از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان بزرگ آزادي در دستان مردم تهران حمل شد.

براساس اين گزارش، مردم ايران با ايمان به پيروزي حق بر باطل، يك بار ديگر آن‎گونه كه در نخستين بهار انقلاب در 22 بهمن سال 1357 با فريادهاي كوبند‌ه و طوفاني ديوارهاي ظلم و ستم را فرو ريختند، مرگ ظالمان و جباران زمان و در رأس آنها مرگ آمريكاي جهان‎خوار و اسرائيل غاصب را فرياد زدند.

* احمدي‌نژاد در راهپيمايي 22 بهمن؛ ميدان‌ آزادي تهران مملو از جمعيت شد

به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌ جمهور نيز در همان اوايل برنامه امروز، ‌در سي‌ودومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران همپاي مردم مؤمن و انقلابي تهران در راهپيمايي 22 بهمن حاضر شد.

رئيس‌ جمهور به محض حضور در راهپيمايي 22 بهمن، مورد استقبال راهپيمايان تهراني قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

ميدان آزادي نيز در همان ساعات ابتدايي صبح امروز و در حالي كه نزديك به يك ساعت زمان به سخنراني محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور در ميدان آزادي تهران و در جمع راهپيمايان 22 بهمن مانده بود، با حضور پرشور مردم تهراني در راهپيمايي 22 بهمن 89 مملو از جمعيت شد.

* حضور بيش از 400 خبرنگار خارجي براي پوشش خبري قدرت نرم عظيم ملت ايران

ياداور مي‌شود كه در راهپيمايي امروز جمعه 22 بهمن، بيش از 400 خبرنگار خارجي از رسانه‌ها و خبرگزاري‌هاي بين‌المللي حضور گسترده و ميليوني و فرياد استقلال و آزادي ملت ايران ‌در جشن سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به جهانيان و ملت‌هاي دنيا مخابره كردند.

* تلاش مأموران شهرداري تهران براي تسهيل در رفت و آمد راهپيمايان

همزمان با ‌حضور پرشور و پررنگ مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال، نيروهاي خدماتي شهرداري تهران نيز از صبح امروز با آمادگي كامل و تلاش براي رفع مشكلات ناشي از بارش برف و باران در خيابان‌ها، حضور يافته‌اند.

بر اساس اين گزارش، نيروهاي شهرداري تهران با پاشيدن شن و نمك ‌در خيابان‌ها و مسيرهاي منتهي به مسيرهاي راهپيمايي 22 بهمن،‌امكان حضور مردم در اين راهپيمايي را تسهيل كرده و برخي مشكلات بوجود آمده بر اثر بارش برف صبحگاهي در تهران را برطرف مي‌كنند.

بارش برف شديد از ساعات اوليه امروز جمعه 22 بهمن، مشكلاتي را در رفت و آمد وسايل نقليه در اتوبان‌هاي شمالي و شرق تهران ايجاد كرده بود كه با حضور ‌نيروهاي خدماتي شهرداري تهران و اقدام‌ به موقع آنها اين مشكلات در حال مرتفع شدن است.

* پرچم 1500 متري ايران بر دوش زنان و مردان تهراني

جمعيت گسترده و ميليوني مردم تهران كه حضورشان از قالب دوربين تصويربرداران داخلي و خارجي فراتر رفته و قلم نويسندگان از اين حضور عاجز مانده بود، با اتحاد مثال‌زدني خود حماسه‌اي ديگر در سي‌دومين بهار انقلاب اسلامي آفريدند.

مردم تهران كه از شمال،‌ جنوب، شرق و غرب شهر به خيل جمعيت ميدان آزادي مي‌پيوندند، طولاني‌ترين پرچم ايران را بر دوش كشيدند و ضمن نااميد كردن دشمنان انقلاب، بر تداوم انقلاب تأكيد و اتحاد و همبستگي خود را اعلام كردند.

به گفته شاهدان، اين پرچم حدود 1500 متر است كه در خيابان انقلاب اسلامي توسط مردم تهران حمل مي‌شود.

* پرچم فلسطين و مصر در دستان راهپيمايان تهراني

همچنين تعدادي از راهپيمايان در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن امسال در مسير خيابان آزادي پرچم بزرگ فلسطين رابراي نشان دادن همبستگي خود با آرمان‌هاي مردم مظلوم فلسطين و حمايت از مقاومت آنان و همچنين پرچم مصر را به نشانه حمايت از قيام ملت مسلمان مصر حمل مي‌كنند.

اين راهپيمايان همزمان شعار‌هاي "مرگ بر آمريكا " و "مرگ بر اسرائيل " سر داده و به سمت محل برگزاري مراسم امروز در ميدان آزادي تهران حركت مي‌كردند.

* ايستگاه‌هاي صلواتي دانشگاهيان در مسير راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، مركز مقاومت بسيج كاركنان وزارت علوم و دانشگاه‌ها، ضمن حضور در مراسم راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن، با استقرار ايستگاه‌هاي صلواتي در مسير راهپيمايي با مردم هميشه در صحنه همراهي كردند.

اين ايستگاه‌ها به ترتيب در پل حافظ، روبروي دانشگاه جامع علمي-كاربردي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران، تقاطع خيابان آزادي و خيابان اسكندري، دانشگاه آزاد واحد مركز و خيابان آزادي روبروي دانشگاه صنعتي شريف مستقر بودند.

* جمع‌آوري كمك‌هاي مردم ايران به مظلومان غزه

همزمان با برپايي راهپيمايي پرشور مردمي در 22 بهمن امسال، صندوق‌هاي جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي كميته امداد امام خميني(ره) در تقاطع‌هاي مختلف مستقر شده‌اند تا كمك‌هاي نقدي مردم را براي مردم مظلوم غزه و فلسطين و همچنين به منظور تامين نيازهاي نيازمندان در ايام سال نو جمع‌آوري كنند.

* برپايي نمايشگاه عكس "فجرآفرينان " و "براي تاريخ " در مراسم 22 بهمن

همچنين نمايشگاه عكس "فجرآفرينان " و "براي تاريخ " در مسير راهپيمايي 22 بهمن 89 از ميدان انقلاب تا ميدان آزادي برپا شد كه در آن تصاوير برخي شهداي دوران انقلاب است، تصاويري از شهيدان لاجوردي، باهنر، رجايي، مصطفي خميني و... بر روي داربست‌هايي در كنار خيابان آزادي نصب شده بود.

همچنين نمايشگاه عكسي از تصاوير فتنه سال 88 به همت نيروي انتظامي و مؤسسه فرهنگي عاشورا با عنوان "براي تاريخ " در خيابان آزادي برپا شده بود كه در اين نمايشگاه تصاويري از فتنه‌گران در حين آشوب‌هاي خياباني سال گذشته به چشم مي‌خورد كه در كنار آن عبارت "22 بهمن، سالروز مرگ فتنه " درج شده است.

* شعار راهپيمايان 22 بهمن عليه فتنه‌گران در ميدان انقلاب

به گزارش فارس، مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر " در راهپيمايي سي‌‌دومين بهار انقلاب اسلامي، خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلي و خارجي به نمايش گذاشتند.

مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر "، "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر كروبي " و "مرگ بر خاتمي " خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلي و خارجي به نمايش گذاشتند.

* امضاي طومار براي محاكمه سران بازيچه فتنه در راهپيمايي 22 بهمن

همچنين راهپيمايان تهراني در محكوميت فتنه سران فتنه بعد از انتخابات طوماري امضا كرده و خواستار محاكمه فتنه‌گران از سوي قوه قضائيه شدند كه اين طومار در تقاطع خيابان‌هاي 16 آذر و انقلاب توسط راهپيمايان تهراني به امضا مي‌رسد.

در اين طومار كه خطاب به آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه تنظيم شده، تأكيد شده كه با توجه به عدم بازگشت سران فتنه و حاميان آنها از عملكرد و اقدامات يك سال و نيم گذشته خود، مردم خواهان محاكمه فوري اين افراد هستند.

اين طومار ضمن تاكيد بر خلع لباس مهدي كروبي و محمد خاتمي در محاكمه عادلانه ميرحسين موسوي، مهدي و فائزه هاشمي رفسنجاني، ميرحسين موسوي، محمد خاتمي و مهدي كروبي تاكيد شده است.

* برپايي نمايشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» در خيابان انقلاب

نمايشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» همزمان با حضور گسترده، عظيم و ميليوني مردم مؤمن و انقلابي در ‌جشن سي‌ودومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي روبروي ناحيه بسيج مقداد ‌در خيابان انقلاب تهران برپا ‌شد.

در اين نمايشگاه كه تاكنون در شهرها و دانشگاه‌هاي متعددي در سطح كشور برپا شده و مورد استقبال مردم به ويژه جوانان و دانشگاهيان قرار گرفته است، گوشه‌اي از فرصت‌طلبي‌ها و خيانت‌هاي سران جريان فتنه و مداخله منافقين در فتنه پس از انتخابات رياست جمهوري سال گذشته براي مردم بازخواني شده است.

"نقش منافقين در فتنه 88 "، "تشابهات منافقان جديد و قديم " و "بررسي مباني التقاطي سران فتنه " از محورهاي ‌نمايشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» است كه در آن علاوه بر پخش فيلم‌هاي مربوط به ناآرامي‌هاي تهران، اعترافات فتنه‌گران و جنايات منافقين در ايران، لوح فشرده «سند نفاق» كه مشتمل بر ده‌ها سند تدوين شده تصويري، عكس و اسناد تصويري و نوشتاري در مورد منافقين و جريان فتنه پس از انتخابات است و به تازگي توسط كانون هابيليان توليد شده، در ميان بازديدكنندگان توزيع ‌مي‌شود.

نمايشگاه‌هاي جريان‌شناسي نفاق در انقلاب اسلامي به همت كانون هابيليان، خانواده 16 هزار شهيد ترور همزمان با شكل‌گيري و اوج فعاليت‌هاي جريان نفاق در فتنه پس از انتخابات رياست جمهوري سال گذشته، در تهران و بسياري از استان‌هاي كشور به منظور روشنگري افكار عمومي در خصوص فعاليت‌هاي منافقانه جريان فتنه برپا شده و ادامه خواهد داشت.

* تهيه نامه مردم ايران به ملت‌هاي مسلمان منطقه

راهپيمايان در حاشيه برگزاري مراسم برزگداشت 22 بهمن نامه‌هايي خطاب به ملت‌هاي مسلمان منطقه، كشورهاي غربي و سازمان‌هاي بين‌المللي نوشتند.

مهدي اقراريان دبير جمعيت ياوران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با بيان اين مطلب به تحولات اخير منطقه و خاورميانه اشاره كرد و گفت: همانطور كه رهبر انقلاب فرمودند اين تحولات پژواك صداي انقلاب اسلامي است كه در منطقه‌هاي ديگر شنيده مي‌شود.

اقراريان با بيان اينكه متاسفانه ما امروز شاهد يك جريان يك سويه خبري در جهان هستيم كه اخبار مربوط به انقلاب اسلامي را سانسور مي‌كنند، تصريح كرد:‌به همين منظور براي رساندن پيام ملت ايران به مردم دنيا 13 پايگاه در مسير راهپيمايان از ميدان فردوسي تا ميدان آزادي برپا شده تا مردم با حضور در اين پايگاه‌ها پيام‌هاي خود را در قالب نامه براي مردم كشورهاي منطقه، كشورهاي غربي و سازمان‌هاي بين‌المللي مانند آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، سازمان ملل و ديگر سازمان‌ها نوشته و به گوش آنها برسانند.

وي كشورهايي مانند الجزاير،‌ يمن، مصر‌، تونس، بحرين و كشورهاي غربي و آمريكايي و نيز سازمان‌هاي مختلف بين‌المللي را مخاطبان اصلي اين نامه‌ها عنوان كرد و افزود: همچنين يك كودك خردسال در يك اقدام نمادين نامه خود را به صورت نقاشي براي ملت‌هاي منطقه تهيه خواهد كرد.

دبير جمعيت ياوران انقلاب ادامه داد: انشاءالله پس از اين مراسم با راه‌اندازي پايگاه اينترنتي به نام "همه ما " اين نامه‌ها و پيام‌ها به زبان‌هاي مختلف فارسي، انگليسي، عربي، فرانسوي و ديگر زبان‌ها جمع‌آوري و منتشر خواهد شد.

* استقبال راهپيمايان 22 بهمن از اجراي زنده استاد گلريز در ميدان انقلاب

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمد گلريز خواننده شعرهاي پرشور انقلابي از صبح امروز با حضور در يكي از غرفه‌هاي مستقر در ميدان انقلاب تهران به اجراي برخي از آثار ماندگار خود در خصوص انقلاب اسلامي پرداخت.

بر اساس اين گزارش استقبال گسترده مردمي از اين برنامه و همراهي مردم با پخش اين سرودهاي انقلابي قابل توجه است به شكلي كه يكي از مردم شركت‌كننده در راهپيمايي 22 بهمن در با استقبال از اجراي سرودهاي انقلابي توسط محمد گلريز اظهار داشت: پخش اين سرودهاي ماندگار يك بار ديگر ما را به دوران ابتداي انقلاب برد و تمام خاطرات آن زمان را برايمان زنده كرد.

همچنين گروه سرود 22 هزار نفري دانش‌آموزان امروز جمعه در راهپيمايي عظيم ملت ايران به اجراي زنده برنامه پرداختند و در حوالي ميدان انقلاب، سرود "سرفراز باشي‌ وطن من " را براي راهپيمايان تهراني اجرا كردند.

* اعلام حمايت راهپيمايان تهراني از قيام مردم مسلمان مصر

ملت ايران در حماسه عظيم امروز خود كه در سي‌و‌دومين بهار پيروزي انقلاب اسلامي رقم زدند، حمايت همه جانبه خود را از قيام مردم مسلمان مصر و ديگر كشورهاي اسلامي اعلام كردند.

براساس اين گزارش، ملت ايران در راهپيمايي امروز با سردادن شعارهايي در حمايت از مردم مصر و همچنين حمل پلاكاردهايي در اين زمينه همبستگي خود با ملت مصر را اعلام كردند.

* فرياد "مصر رها شود زدست شيطان " در خيابان‌هاي تهران

مردم شركت كننده در راهپيمايي 22 بهمن امسال با در دست داشتن پلاكاردهاي مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل "، "شاه رفت "، "حسني نامبارك " و ... نسبت به اتفاقات اخير رخ داده در كشورهاي مسلمان شمال آفريقا واكنش نشان داده و حمايت خود را از انقلاب مردم مصر و تونس اعلام كردند.

بر اساس اين گزارش شركت كنندگان در راهپيمايي امروز با شعار "مصر رها شود زدست شيطان " به سمت ميدان آزادي تهران در حال حركت بودند.

* آدمك حسني مبارك توسط راهپيمايان تهراني به آتش كشيده شد

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، برخي از دانشجويان همگام با اعتراض مردم مصر نسبت به رئيس جمهور ديكتاتور اين كشور در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه با چوب و توپ پلاستيكي و كاپشن كهنه‌اي آدمك حسني مبارك را ساخته و شعار مرگ بر مبارك را بر اين آدمك نوشته و مردم نيز اين شعار را تكرار كردند.

اين دانشجويان در ادامه، آدمك مبارك را با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور، "حسني نامبارك، سرنگونيت مبارك " و "مرگ بر مزدور آمريكايي " به آتش كشيدند.

* امضاي طومار براي انتشار رساله حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي

شركت كنندگان در راهپيمايي 22 بهمن امسال در ميدان انقلاب تهران با امضاي طوماري خواستار انتشار رساله توضيح المسائل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب شدند.

بر اساس اين گزارش اكنون فتواي فقهي رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سؤالات شرعي مقلدين در قالب اجوبة‌ الاستفتائات در چندين جلد منتشر شده است.

* حضور برخي اعضاي كاروان آزادي غزه در راهپيمايي 22 بهمن

حدود 40 نفر از مردم تركيه كه در كاروان آزادي غزه مورد حمله صهيونيست‌ها قرار گرفته بودند در مراسم راهپيمايي امروز شركت كردند، اين عده كه از شهرهاي مختلف تركيه بودند شعارهايي نيز عليه مبارك، اسرائيل و آمريكا سر دادند.

همچنين تعدادي از اين افراد تصايري از شهداي تركيه را كه در كاروان آزادي غزه به دست صهيونيست‌ها به شهادت رسيدند و همچنين تصاويري از مقام معظم رهبري و امام راحل را در دست دارند.

اعضاي كاروان آزادي غزه دست نوشته‌هايي به زبان تركي استانبولي با مضمون اتحاد مسلمين و نابودي كفار در دست دارند و بر وحدت امت اسلام در مقابل توطئه‌هاي غرب و صهيونيسم تأكيد مي‌كنند.

* راهپيمايان تهران پرچم آمريكا و رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند

به گزارش فارس، حمل آدمك‌هاي سران آمريكا و همچنين آدمك‌هايي كه پرچم رژيم صهيونيستي به آنها متصل است از جمله نكات جالب توجه در راهپيمايي امروز بود، راهپيمايان تهراني هنگام طي مسير به سمت ميدان آزادي تهران پرچم آمريكا و رژيم اشغالگر قدس را به آتش كشيده و با فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل خشم و انزجار خود را از آنها اعلام كردند.

همچنين غرفه‌هاي برگزاري مسابقه ساخت آدمك‌هاي استكباري در مسير مراسم يوم‌الله 22 بهمن 89 با توجه به تحولات برخي كشورها برپا شد و در اين غرفه‌ها آدمك‌هاي اوباما، حسني مبارك، سران رژيم صهيونيستي و سران برخي كشورهاي غربي ساخته مي‌شد.

* كودكان ايراني سران آمريكا و اسرائيل را به زنجير كشيدند

همچنين در راهپيمايي عظيم 22 بهمن امروز تهران، عروسك‌هاي نمادين سران كشورهاي غربي از جمله آمريكا و رژيم صهيونيستي توسط كودكان ايراني به اسارت گرفته شده و به زنجير كشيده شدند.

براساس اين گزارش اين حركت نمادين با استقبال مردم و شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل و اعلام انزجار عمومي از اقدامات سران كشورهاي غربي همراه بود.

* معرفي گروه‌ها و سايت‌هاي منحرف ‌توسط مركز ‌بررسي جرايم سايبري سپاه

به گزارش فارس، چند سالي است كه با ورود و گسترش شبكه اينترنت در ايران و افزايش وبگردي جوانان و نوجوانان، عده‌اي سودجو با راه‌اندازي سايت‌هاي مستهجن اقدام به انتشار تصاوير و كليپ‌هاي خصوصي افراد مختلف كرده‌ بودند ‌كه البته ‌دايره جرايم سايبري ‌مركز بررسي جرايم سازمان يافته سپاه پاسداران به مقابله با اينگونه اقدامات ‌پرداخته است.

اين مركز ‌همزمان با برگزاري راهپيمايي 22 بهمن امسال با انتشار بخشي از مجموعه فعاليت‌ها و اقدامات خود براي مقابله با اين حركت دشمنان به معرفي فعاليت‌ها و دستاوردهاي خود پرداخته است.

بنابراين گزارش، بروشورها و بنرهايي كه در ميدان انقلاب ايران نصب شده است، برخي از فعاليت‌هاي گروه‌هاي ضد‌انقلاب در فضاي مجازي معرفي شده و ‌برخي از سايت‌ها و افراد شناسايي شده در همين زمينه نيز معرفي شده‌اند.

* تقدير از سرداران شهيد جبهه علم‌وفناوري در راهپيمايي 22 بهمن

يكي ديگر از نكات جالب توجه در راهپيمايي 22 بهمن امسال اين بود كه تصاوير شهيدان علي‌محمدي و شهرياري كه توسط دشمنان انقلاب و در اقدامات تروريستي به شهادت رسيده‌اند در دستان مردم شركت كننده در راهپيمايي 22 بهمن مشاهده مي‌شد.

اين مساله نشان مي‌داد كه مردم همچنان به ياد سرداران شهيد جبهه علم و فناوري كشور خود هستند و راه آنها را ادامه خواهند داد، در اين ميان مردم با در دست داشتن تصاويري از رهبر معظم انقلاب و امام خميني و پرچم‌هاي جمهوري اسلامي ايران يكبار ديگر با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تجديد بيعت كردند.

* حضور جانبازان جنگ تحميلي در جمع راهپيمايان تهراني

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حضور جانبازان جنگ تحميلي همپاي مردم در راهپيمايي امروز مردم تهران از جمله نكات جالب توجه و سوژه خبري عكاسان بود.

تعداي از اين جانبازان جنگ تحميلي كه در مسيرهاي منتهي به ميدان آزادي حضور گسترده‌اي داشتند، در گفت‌وگو با خبرنگاران علت حضور خود را تجديد بيعت با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي اعلام كردند.

* حضور گسترده ورزشكاران در راهپيمايي 22 بهمن

حضور پرشور ورزشكاران در ميان ايرانيان حاضر در راهپيمايي 22 بهمن امسال بسيار قابل توجه بود و ورزشكاران از رشته‌هاي مختلف رزمي، فوتبال، دوچرخه سواري، كشتي و ... در اين مراسم با مردم همراه بودند.

اين ورزشكاران كه همراه با اقشار مختلف جامعه در حال راهپيمايي به سمت ميدان آزادي تهران بودند، پرچم‌هاي جمهوري اسلامي ايران و تصاويري از امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري را در دست داشتند.

* حضور اعضاي تشكل‌هاي دانشجويي در راهپيمايي 22 بهمن

همچنين اعضاي دفتر تحكيم وحدت، بسيج دانشجويي، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان و جنبش عدالتخواه دانشجويي در راهپيمايي امروز 22 بهمن تهران و اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل به همراه 500 عضو فعال انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان عضو اين اتحاديه در راهپيمايي 22 بهمن مشهد حضور داشتند.

اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل به جهت برگزاري اردوي تشكيلاتي اين اتحاديه در مشهد مقدس، برخلاف همه‌ساله كه در راهپيمايي تهران حضور داشتند، امسال به جمع راهپيمايان پرشور مشهدي پيوستند.

* همراهي ديپلمات‌هاي خارجي با ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن

بر اساس اين گزارش، راهپيمايي 22 بهمن ماه امسال با حضور ميهمانان و نمايندگان كشورهاي خارجي از مناطق مختلف جهان و از كشورهاي اروپايي، آمريكايي، آسيايي و آفريقايي همراه شد.

بر پايه اين گزارش اغلب ميهمانان خارجي پس از حضور در راهپيمايي در جايگاه ويژه در ميدان آزادي حاضر شدند و به مشاهده ويژه برنامه‌هاي دهه فجر در اين جايگاه پرداختند.

* حضور مسئولان در جمع راهپيمايان 22 بهمن

آيت‌الله اكبر هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ميدان فردوسي به جمع راهپيمايان 22 بهمن پيوست، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه‌قضاييه نيز به همراه مردم به سمت ميدان آزادي در حال حركت بود.

علي‌اكبر ناطق نوري عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و مسئول دفتر بازرسي مقام معظم رهبري از چهار راه وليعصر(عج) به جمع راهپيمايان تهراني پيوست، مير حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي نيز يكي ديگر از مسئولان لشكري حاضر در راهپيمايي پرشور امروز تهران بود.

سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز در راهپيمايي 22 بهمن و سالروز گراميداشت سي‌و‌دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از خيابان آزادي تقاطع بهبودي به صف راهپيمايان پيوست، علاوه بر محمدعلي جعفري، برخي ديگر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز در اين راهپيمايي حضور دارند.

همچنين محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهوري از مسير تقاطع بهبودي-آزادي به خيل عظيم راهپيمايان يوم‌الله 22 بهمن 89 اضافه شد، ضمن اينكه مصطفي محمد نجار وزير كشور نيز در جمع راهپيمايان 22 بهمن حضور پيدا كرد.

سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي و محمدباقر قاليباف شهردار تهران نيز از ديگر مسئولاني بودند كه از خيابان آزادي تقاطع بهبودي به جمع راهپيمايان تهراني پيوستند، سرلشكر سيد عطاءالله صالحي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران در جمع راهپيمايان تهراني در 22 بهمن ماه حاضر شد.

همچنين وكلاي ملت همگام با ديگر آحاد مردم با حضور در مسير‌هاي منتهي به خيابان آزادي تهران با راهپيمايان تهراني همصدا شدند و خشم و انزجار خود را از آمريكا و اسرائيل اعلام كردند.

اسماعيل كوثري، غلامعلي حداد عادل و اسد الله بادامچيان از جمله نمايندگاني بودند كه در راهپيمايي امروز مردم تهران حاضر شدند.

* تصاوير موسوي، كروبي، موسوي خوئيني ها و خاتمي در كنار شاه خائن

بر اساس اين گزارش، مردم در راهپيمايي امروز بنرهاي جالبي هم در دست داشتند؛ در يكي از بنرها تصاوير اخراجي‌ها قرار داشت؛ از نظر مردم شاه خائن، موسوي و صدام حسين جزو "اخراجي‌هاي 1 " بودند، اما در بنر "اخراجي‌هاي 2 "، اشخاصي همچون خاتمي و موسوي خوئيني‌ها حضور داشتند.

* دعوت مركز اسناد انقلاب اسلامي براي مشاركت مردم در جمع‌اوري آثار فتنه 88

مركز اسناد انقلاب اسلامي نيز در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن با پخش برگه‌هاي فراخواني، دلسوزان انقلاب اسلامي را به ارسال آثار خود در زمينه فتنه با هدف ثبت و انتشار اين آثار دعوت كرد.

براساس اين گزارش، افرادي كه براي ارسال آثار خود تمايل دارند، مي‌توانند با شماره‌ 02122693608 تماس حاصل يا به سايت www.asarefetneh.ir مراجعه كنند.

* حضور امام جمعه امروز تهران در راهپيمايي 22 بهمن

حجت‌الاسلام و المسلمين كاظم صديقي امام جمعه موقت تهران، همگام با ديگر آحاد ملت ايران امروز در 22 بهمن در حوالي دانشگاه تهران به جمع راهپيمايان تهراني پيوست.

بر اساس اين گزارش، همزمان با تقارن مراسم 22 بهمن امسال با نماز دشمن‌شكن جمعه تهران، مراسم باشكوه نماز جمعه امروز تهران بعد از سخنراني رئيس جمهور در ميدان آزادي، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.

* حركت راهپيمايان تهراني به سمت ميعادگاه نماز جمعه

به گزارش فارس، راهپيمايي يوم الله 22 بهمن كه از ساعت 9 صبح امروز در تهران و در ديگر شهرهاي انقلاب اسلامي برگزار شد، بعد از پايان يافتن سخنان رئيس جمهور و قرآئت قطعنامه پاياني شركت‌كنندگان در اين راهپيمايي به پايان رسيد تا مردم هميشه در صحنه براي اقامه نماز جمعه به سمت دانشگاه‌ تهران حركت كردند.

مردم ايران در پايان سخنراني رئيس جمهور و اتمام مراسم سالگرد پيروزي انقلاب، با صدور قطعنامه‌اي بر حمايت از قيام مردم مصر و تونس و ايستادگي در مقابل آمريكا و رژيم صهيونيستي تاكيد كردند، مردم ايران در اين قطعنامه ضمن اعلام حمايت كامل از قيام مردم مسلمان مصر و خيزش مردم تونس و ديگر كشورهاي خاورميانه تاكيد كردند: وعده حمايت و نصرت الهي در پرتو ايستادگي ملتها محقق خواهد شد.

در پايان اين مراسم و با انتقال راهپيمايان تهراني از ميدان آزادي به دانشگاه تهران و با نزديك شده به زمان اذان ظهر، مراسم عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته تهران نيز امامت حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي خطيب موقت نماز جمعه تهران اقامه شد.

بدين ترتيب ملت مسلمان و انقلابي ايران، در طليعه سي و سومين فجر انقلاب اسلامي، متحد و يكپارچه و با گام‌هايي استوار و سرشار از بصيرت، با اعلام وفاداري كامل نسبت به رهبر حكيم خويش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق كامل وعده‌هاي الهي، جانانه پاي فشردند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: