احمدي‌نژاد در در اجتماع ميليوني راهپيمايان 22 بهمن - 4 و پاياني
احمدي‌نژاد در در اجتماع ميليوني راهپيمايان 22 بهمن - 4 و پاياني
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري در ادامه سخنان خود در اجتماع عظيم و ميليوني راهپيمايان تهراني كه در ميدان آزادي تهران گرد‌‌هم آمده بودند، اظهار داشت: بايد همچنان بر مسير مستقيم انقلاب مصمم و مستحكم باشيم.

وي افزود: ايران بايد در همه عرصه‌ها الگو شود، در اقتصاد، فرهنگ، زمام‌داري صالح، قضاوت، ساختار اداري، توليد، قانون‌گذاري، تربيت و در سياست و در همه اين حوزه‌ها بايد الگو شويم و مراقبت كنيم كه خدايي ناكرده در جا زدن‌ و لاابالي‌گري از يك سو و يا خدايي ناكرده تحجر از سوي ديگر، قدرت حركت ملت ما را و ما را سست نكند.

رئيس‌ جمهور در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: اگر خدايي ناكرده در گوشه و كناري بي‌تفاوتي‌ حاصل شود و اگر خدايي ناكرده از توجه به اصول و از توجه به امام (ع) غفلت شود و اگر خدايي ناكرده برخي خودخواهي‌ها غلبه كند، نبايد انتظار داشت كه اين مسير عزت و سرافرازي ادامه پيدا كند.

وي اضافه كرد: اخلاص در عمل و توجه به توحيد و ايمان به توحيد و پافشاري بر اصلاح و عدالت و پافشاري بر وحدت و تمسك به حبل‌الله و خط نوراني ولايت‌فقيه و امامت رمز سربلندي است.

احمدي‌نژاد همچنين گفت: نبايد اجازه داد عده‌اي خود‌خواه دستاورد فداكاري ملت را به پاي خود بنويسند و يا آن را در راه ارضاي تمايلات مادي بي‌پايان خود قرباني كنند.

وي بر همين اساس يادآور شد: عده قليلي بريده از مردم و طرد شده از ناحيه مردم تلاش مي‌كنند وجهه نوراني ملت را مخدوش كنند، اما من اطمينان دارم كه ملت بزرگ ايران همچنان قدر حركت و عزت خود و عنايات الهي را مي‌دانند.

رئيس‌ جمهور كشورمان با تأكيد بر اينكه ملت ايران هرگز حركت در صراط مستقيم الهي را رها نخواهند كرد، متذكر شد: ملت ايران همه بدخواهان و دشمنان خود را ناكام خواهند گذاشت.

احمدي‌نژاد همچنين گفت: اگر برخي كه خود را مالك ملت و مالك ايران و مالك انقلاب مي‌دانند يا از اول اهل مبارزه نبودند و به دروغ آمدند و يا امروز خسته شده‌اند و فرسوده و سازش‌كار شده‌اند، اينها بدانند عموم ملت و به خصوص نسل‌هاي جديد امروز مؤمن‌تر و هوشمند‌تر و انقلابي‌تر كار را ادامه خواهند داد و پرچم ملت ايران را بر بام عزت جهان برافراشته خواهند كرد.

وي ‌در ادامه سخنان خود ‌خطاب به ملت‌هاي جهان گفت: به فضل الهي امروز مستكبران و زورگويان در بن‌بست قرار گرفتند و به لطف الهي امروز شميم رهايي در عالم منتشر شده است.

رئيس جمهور راه رهايي را بازگشت به فطرت الهي و توحيد و عدالت و راه انبياء دانست و گفت: همه بايد متحد باشيد و از قدرت‌هاي فاسد نهراسيد كه پيروزي نزديك است.

* حق ملت مصر است كه آزاد باشيند و حاكميت خود را اعمال كنند

احمدي‌نژاد خطاب به ملت‌ها و جوانان اسلامي و عربي و مردم و جوانان سربلند مصر و همه ملت‌هاي عالم گفت: هوشيار باشيد، حق شماست كه آزاد باشيد و حاكميت خود را اعمال ‌و ‌درباره مسائل كشوري و جهاني آزادانه اعمال‌نظر و اعمال اراده كنيد؛ انتخاب نوع حكومت و شكل اداره كشور و نوع حاكمان و شخص حاكمان حق شماست.

‌وي افزود: حق شماست كه توحيد را و عدالت را و عزت را مطالبه كنيد و در راه تحقق آن مجاهدت كنيد، قدرت اجتماع خودتان را كه برآمده از قدرت خداست، بشناسيد و از آن به خوبي و با توكل بر خداوند متعال استفاده ‌و براي خدا حركت كنيد و آرمان‌هاي بلند انقلاب الهي را هدف قرار دهيد و بدانيد كه حق پيروز است و باطل رفتني است.

* راه مبارزه با شياطين و مستكبران مسيري طولاني و نيازمند مجاهدت است

رئيس‌ جمهور‌ در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: راه مبارزه با شياطين و مستكبران مسيري طولاني ‌و نيازمند مجاهدت، ‌عشق و ‌‌‌هوشمندي و فداكاري است و همگان بايد مراقب طراحي‌هاي شياطين باشند و كساني كه در دوره برده‌داري استعمار، جنايات بي‌شمار كردند، امروز هم زشت‌ترين اقدامات را عليه ملت‌هاي آزاده به كار مي‌گيرند و ثروت ملت‌ها را چپاول مي‌كنند و امروز مجدداً به دنبال دست‌اندازي به حقوق ملت‌ها با روش‌هاي جديدند و با فريب‌كاري آمدند، اما همه بايد مراقب باشيم.

احمدي‌نژاد تأكيد كرد: آنها قيافه دوست به خودشان گرفته‌اند و مي‌خواهند خود‌‌ را دوست ملت‌هاي منطقه ‌و ملت‌هاي شمال آفريقا و عربي و اسلامي جا بزنند، ولي به دنبال همان نيات شيطاني خودشان هستند، بنابراين بايد همه با هم ‌متحد باشيم كه لطف خدا شامل مؤمنين و موحدين و متحد است و شما پيروزيد.

وي اضافه كرد: ملت ايران دوستدار شماست و اين حق شماست كه سرنوشت خودتان را آزادانه انتخاب كنيد و ملت بزرگ ايران از حق انتخاب شما حمايت مي‌كند.

رئيس جمهور همچنين در پاسخ به ابراز احساسات راهپيمايان كه وي را "مالك اشتر علي " مي‌خواندند، گفت: سلام خدا بر شما و همه مجاهدان راه توحيد و عدالت و بشارت باد بر شما پيروزي و عزت و سرافرازي؛ بنده كوچك شما و خاك پاي ملت ايران و خاك پاي مالك‌اشتر علي هستم.

احمدي‌نژاد ‌‌خطاب به مستكبران عالم با بيان اينكه شما ديگر به آخر خط رسيده‌ايد، گفت: ‌شما در 100 سال اخير اقداماتي انجام داديد كه روي جنايت‌كاران و چپاولگران تاريخ را سفيد كرده‌ايد، اما امروز در آخر خط هستيد و 2 راه بيشتر پيش روي شما نيست؛ راه اول پيوستن به ملت‌هاست، لذا لازم نيست براي ملت‌ها و ملت‌هاي عربي و اسلامي دلسوزي كنيد.

وي ادامه داد: شما در تمام جنايات رژيم صهيونيستي و ظلم‌هايي كه به ملت‌هاي منطقه شده است و مي‌شود، شريك هستيد و اگر واقعاً مي‌خواهيد رفتار خودتان را اصلاح كنيد و ‌ملت‌ها به شما اعتماد ‌و باور كنند كه صادق هستيد، اولاً در امور كشورها و ملت‌هاي منطقه از جمله مصر و تونس دخالت نكنيد و اجازه دهيد كه ملت‌ها كار خودشان را انجام دهند و تصميم خودشان را بگيرند و در كار ملت‌هاي ديگر هم دخالت نكنيد.

* آمريكا بايد بساط رژيم جنايتكار صهيونيستي را جمع و منطقه را آزاد كند

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود به طرح سؤالاتي از آمريكا و مستكبران عالم پرداخت و عنوان كرد: شما در افغانستان و عراق چكار مي‌كنيد؟ اين پايگاه‌هاي نظامي در منطقه براي چيست؟ شما دلسوز ملت‌ها هستيد يا يك شيطان فريب‌كار و دغلكار؟

احمدي‌نژاد افزود: ثانياً ‌رژيم صهيونيستي ‌كه عامل اصلي تمام جنايات است را ‌جمع كنيد و همانطور كه آن‌را آورديد و تحميل كرديد، بايد بساط اين رژيم جنايتكار را جمع ‌و منطقه را آزاد كنيد و بدانيد كه اين رژيم صهيونيستي نقطه اشتراك همه زشتي‌هاي زشتكاران تاريخ از يك طرف و نقطه مشترك دشمني همه ملت‌هاي جهان از سوي ديگر است.

* دست قدرت ملت‌ها به زودي مستكبران را در "دادگاه عدالت " مجازات خواهد كرد

وي ادامه دا: اگر شما راست مي‌گوييد، منطقه را به دست مردم بدهيد و آن‌را خالي ‌و دست و پاي اين وليده شيطاني جنايتكار را جمع كنيد و اگر خيال كرديد با فريب‌كاري و با شعار 2 دولت مي‌توانيد، اين رژيم را حفظ كنيد، اشتباه مي‌كنيد، بنابراين ‌با جريان توحيد و عدالت همراه شويد و اين براي شما بهتر است، اما اگر به اين دعوت الهي پاسخ ندهيد و با فريب‌كاري به دنبال ايجاد شرايط جديد براي بسط سلطه خود و نجات صهيونيست‌ها باشيد، بدانيد كه دست قدرت ملت‌ها كه تجلي قدرت خداوند است، به زودي شما را در "دادگاه عدالت " مجازات خواهد كرد و از كاخ‌هاي ظلمتان به زير خواهد كشيد.

وي ‌گفت: ‌عليرغم همه طراحي‌هاي پيچيده شيطاني، ‌به فضل الهي و به لطف هوشمندي و ايستادگي ملت‌ها، به زودي خاورميانه جديد اما بدون آمريكا و بدون رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و مستكبران در آن خاورميانه هيچ جايي نخواهند داشت.

* تمام جهان به زودي حقيقت شيرين جهان بدون صهيونيسم را تجربه خواهند كرد

رئيس ‌جمهور كشورمان همچنين گفت‌: به فضل الهي، تمام جهان به زودي اين حقيقت شيرين يعني جهان بدون صهيونيسم،‌ ‌سلطه و ‌زور را تجربه خواهند كرد.

احمدي‌نژاد در بخش پاياني سخنانش يادآور شد: بنده در پايان عرايضم از همه ملت ايران به خاطر همه خوبي‌ها و بزرگواري‌هاي ملت و از همه اقشار كه امروز در سرتاسر اين سرزمين الهي با حضور نوراني خودشان، فجر 32 را به آغازي جديد و جهشي بزرگ در جهان تبديل كردند و بر ادامه راه تا تحقق كامل حكومت الله در جهان ميثاق دوباره بستند، تشكر مي‌كنم.

* تشكر احمدي‌نژاد از رهبر فرزانه انقلاب

وي همچنين گفت: ‌از رهبري گرانقدر انقلاب كه با هوشمندي و تدبير بار سنگين انقلاب را به دوش مي‌كشند، تشكر مي‌كنم.

رئيس جمهور ادامه داد: از همه ملت‌ها منطقه و جهان كه با كاروان حقيقت و پرچم عدالت و توحيد همراهي دارند، تشكر مي‌كنم و به آنها مي‌گويم كه اميدوار باشيد كه پيروزي نزديك است.

احمدي‌نژاد گفت: به طور ويژه از محضر مولايمان حضرت ولي عصر (عج) به خاطر همه عنايات و توجهاتشان، الطاف بيكرانشان و ‌هدايت‌ها و كرامت‌هايشان ‌سپاسگزاري مي‌كنم و ان‌شاءالله خداوند وجود شريفشان را از همه حوادث و بلايا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از همه ما، ملت ايران و رهبري گرانقدر راضي و خشنود بگرداند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: