سخنگوي فراكسيون زنان مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:
سخنگوي فراكسيون زنان مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

لاله افتخاري در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: فراكسيون زنان مجلس خواستار تبديل مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري به سطح معاونت است.

وي در ادامه افزود: در آغاز دولت دهم، فراكسيون زنان مجلس پيشنهاد تبديل مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري به معاونت را به دولت ارائه داد ولي رئيس جمهور با آن موافقت نكرد و خواهان تقويت ساختار فعلي است چرا كه اين مركز در صورت تقويت ساختار مي‌تواند پاسخگوي مسائل زنان باشد.

سخنگوي فراكسيون زنان مجلس در‌ خصوص ادغام مركز امور زنان با وزارت رفاه عنوان كرد: هم‌اكنون دستور كاري مبني بر ادغام مركز امور زنان با وزارت رفاه در مجلس شوراي اسلامي مطرح نيست و نمايندگان چنين موضوعي را مد نظر ندارند؛ شايد در آينده چنين اتفاقي رخ دهد ولي در حال حاضر هيچ موضوعي مبني بر ادغام مركز امور زنان با وزارت رفاه در مجلس مطرح نيست.

افتخاري با بيان اينكه مركز امور زنان و خانواده يك مركز ارائه‌دهنده مشاوره به رئيس جمهور است، ادامه داد: در صورت ادغام اين مركز با وزارت رفاه، نقش مركز امور زنان و خانواده كمرنگ مي‌شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه هم‌اكنون ادغام مركز امور زنان با وزارت رفاه و تأمين اجتماعي در مجلس مطرح نيست و با وجود اينكه وزارت رفاه بخشي از مسائل مربوط به زنان و خانواده را عهده‌دار است اما ادغام مركز امور زنان با اين وزارتخانه مفيد نخواهد بود.

اين نماينده مجلس بيان كرد: پيشنهادي در رابطه با تأسيس وزارتخانه زنان و خانواده مطرح شده بود كه در صورت تحقق آن، به صورت نظارتي بر مسائل زنان توجه ويژه‌اي مي‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: