مديرعامل شركت كالسيمين:
مديرعامل شركت كالسيمين:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شركت كالسيمين كارگرزاده مديرعامل شركت در مراسم جشن ركورد توليد شمش و كنسانتره روي، افتتاح دانشگاه جامع علمي-كاربردي و پروژه خط سوم انتقال كنسانتره در محل مجتمع سرب و روي انگوران كه با حضور مقامات ملي و استاني برگزار شد، گفت: توليد كنسانتره روي كشور هم اكنون از مرز323 هزار تن عبور كرده است و تا پايان بهمن ماه اين رقم به 350 هزار تن افزايش خواهد يافت.اين ميران ركورد توليد اين محصول در منطقه مي باشد.
وي ادامه داد: ميزان توليد ورق روي در شركت كالسيمين در سال گذشته 32 هزار و 438 تن بود كه در بهمن امسال به 32450 تن رسيد، با اين ميزان توليد ركورد توليد ورق در تاريخ صنعت روي ايران شكسته شد.
همچنين مقدار توليد شمش روي كالسيمين در سال گذشته 30 هزار و 967 تن بود كه اين مقدار توليد در بهمن سال جاري با رقم 30 هزار و 990 تن محقق گرديد كه البته اين ميزان توليد در تاريخ شركت كالسيمين و صنعت روي كشور سابقه نداشته است.
كارگرزاده ضمن قدرداني از زحمات هيات مديره، كاركنان و حمايتهاي مسوولين گفت: آنچه در كالسيمين اتفاق افتاده است نتيجه كار تيمي بوده كه با ادامه اين روند مطمئناً ركوردهاي بهتري نيز به جاي خواهيم گذاشت.
وي در خصوص افتتاح دانشگاه جامع علمي- كاربردي منطقه نيز تصريح كرد: براي افتتاح اين دانشگاه فضاي جديدي در نظر نگرفتيم بلكه با صرف هزينه 200 ميليون توماني و تجميع ساختمان هاي بلااستفاده و تبديل آن به فضاي مناسب توانستيم به اين مهم دست يابيم.
وي در پايان درخصوص فاز سه محلول سازي مجتمع كالسيمين نيز اظهار داشت: افتتاح اين فاز به دليل افزايش كيفيت و استحصال روي نگراني هاي ما را از موانع و مشكلاتي كه بر سر توليد قرار داشت، مرتفع ساخت.
در ادامه اين مراسم محمدابراهيم فروزنده مديرعامل گروه توسعه معادن روي ايران با تبريك ايام الله دهه فجر و با تشكر از حاميان مجموعه توسعه و كالسيمين گفت: در بخش خصوصي و شهرك هاي روي زنجان هيچ‌ كدام از كارخانجات نتوانسته اند با بيش از 50 درصد ظرفيت اسمي به توليد بپردازند در حالي كه هم اكنون در مجموعه توسعه و كالسيمين با بيش از ظرفيت اسمي توليد صورت مي گيرد كه البته مديون كاركنان خود هستيم.
وي ادامه داد: اگر امروز در بازار سرمايه رتبه مناسبي را كسب كرده ايم و يا به عنوان قهرمان صنعت مطرح شديم، تنها به همت كارگران، متخصصين و مديران مجموعه بوده است كه مي توان به جرأت بيان داشت كه فعاليت سال جاري كاركنان تبلور واقعي شعار همت و كار مضاعف در كشور بود.
وي ادامه داد: سال 87 زمانيكه مديريت جديد در گروه توسعه مستقر شد، ميزان توليد مجموعه 37 هزار تن بود در حاليكه سال گذشته هدف گذاري توليد ما به 62 هزار تن رسيد كه البته با انتقاداتي مبني بر عدم دسترسي به اين ميزان مواجه بوديم اما توانستيم ركورد توليد اين محصول را بشكنيم.
براي سال جاري نيز هدف گذاري توليد 92 هزار تني محصولات روي را داشتيم كه نه تنها به هدف گذاري مورد نظر رسيديم بلكه مجتمع كالسيمين از ميزان هدف گذاري مجموعه فراتر نيز رفته است.
فروزنده تصريح كرد: البته در راه شكستن ركوردهاي توليد گروه مشكلاتي داشتيم كه با حمايت مسوولين استان توانستيم بر آنها فائق شويم.
وي در پايان با بيان اينكه رسالت اصلي ما توليد است خاطرنشان ساخت: امروز با همت همه كاركنان از يك واردكننده صرف به يك صادركننده پر قدرت تبديل شديم. حتي كالسيمين به عنوان صادركننده نمونه كشوري انتخاب شد كه اميدواريم اين موفقيت ها ادامه يابد.
در اين مراسم همچنين رضا عبداللهي نماينده مردم ماهنشان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وضعيت توليد كشور گفت: توليد در كشورمان بايد داراي 3 ويژگي اصلي باشد. اول آنكه هزينه توليد در كشور بايد كاهش يابد. در ثاني سرعت توليد در كشور ما بايد افزايش يابد و در مرحله سوم اگر توليد ما قصد رقابت دارد بايد كيفيت آن بهتر شود.
چنانچه قصد رقابت با تركيه و ساير كشورها را در اين زمينه داريم بايد صادراتمان افزايش يابد و براي اين مهم چاره اي جز بكارگيري 3 ويژگي فوق در توليد محصولاتمان را نداريم و مجموعه كالسيمين و توسعه معادن چنانچه قصد دارند تا در منطقه حرف اول را بزنند بايد به اين مساله توجه داشته باشند.
وي ادامه داد: امروز بحث واقعي شدن قيمت ها را در قالب هدفمندي يارانه ها بعد از مدت ها كه در مجلس مطرح مي شد اما نتيجه اي نمي داد، شاهديم. البته شايد از تمام عملكرد دولت راضي نباشيم اما اين اقدام رئيس جمهور شجاعانه و شاهكار دولت محسوب مي شود.
در واقع هدفمندي يارانه ها حلقه تكميلي اصل 44 قانون اساسي بود كه در حال اجرا هستيم.
عبداللهي افزود: معتقدم يكي دو سالي كه از هدفمندي يارانه ها سپري شود و ساير موارد طرح تحول نظير اصلاح نظام بانكي و سيستم مالياتي اجرايي شود تاثيرات موثري را در اقتصاد كشور شاهد خواهيم بود.
وي افزود: در بخش هاي مختلف قانون برنامه پنجم خصوصاً در بحث فضاي كسب و كار، ايجاد سرمايه گذاري و اشتغال ايده هاي مناسبي گنجانده شده كه مي تواند باعث رونق بخشيدن توليد كشور شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: