سردار جواني در گفت‌وگو با فارس:
سردار جواني در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سردار يدالله جواني مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به حضور ميليوني و پرشور مردم ولايي و انقلابي در راهپيمايي 22 بهمن، اظهار داشت: راهپيمايي حماسي نشان داد كه ملت ايران دلبستگي خاصي به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي دارند.

وي با بيان اينكه مردم ايران روز گذشته براي ادامه راه شهيدان و تحت تأثير قرار نگرفتن بيگانگان با شهدا تجديد بيعت كردند، افزود: حضور اقشار مختلف مردم با توجه به وضعيت جوي بسيار پرشور بود و حضور افراد با سنين مختلف در راهپيمايي امسال پيام روشني داشت.

مسئول اداره سياسي سپاه با اشاره به اينكه مردم هر سال با حضور در راهپيمايي 22 بهمن دين خود را به انقلاب اسلامي ادا مي‌كنند، ‌تصريح كرد: حضور مردم نسبت به 32 سال گذشته بيشتر شده كه در واقع اين رفراندوم ملي احساس عشق و اداي تكليف مردم به انقلاب اسلامي است.

جواني در خصوص پيام راهپيمايي امسال براي مسلمانان آزادي‌خواه خاورميانه، اضافه كرد: مردم با شعار‌، پلاكارد، دست‌نوشته و كاريكاتورهاي مختلف، خوشحالي خود را از تحولات خاورميانه و به‌ويژه كشور مصر نشان داده و با اين اقدام همراهي و پشتيباني خود از ملت‌هايي كه دست به خيزش زده‌اند را اعلام كردند.

وي افزود: دشمنان مسلمانان در كشورهاي اسلامي روزهاي پاياني عمر خود را سپري كرده و وعده‌هايي كه حضرت امام(ره) براي آينده جهان اسلام نويد دادند، در حال تحقق است.

مسئول اداره سياسي سپاه بر همين اساس تأكيد كرد: پيام حضور حماسي مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پس از 32 سال اين است كه اگر انقلاب يك ملت ماهيت ديني و اسلامي داشت، دين اسلام به‌گونه‌اي تأمين‌كننده نيازها و خواسته‌هاي آنها خواهد بود كه با گذشت بيش از سه دهه هنوز احساس رضايت و آرامش از انقلاب وجود داشته باشد.

‌جواني با اشاره به انقلاب‌هاي مختلف در جهان، خاطرنشان كرد: انقلاب‌هاي غير‌ديني با گذشت چند سال از شور و نشاط انقلابي آنها كاسته شده و اين امر نشان مي‌دهد كه انقلاب‌هاي غير‌اسلامي قادر به پاسخ‌گويي مطالبات مردم نيستند و بر همين اساس پس از مدتي حضور آنها در سالگرد‌هاي انقلاب‌شان كمرنگ مي‌شود.

وي اظهار داشت: مردم در جمهوري اسلامي عليرغم گذشت 32 سال و در دهه چهارم حضور با نشاطي دارند كه نشان دهنده رضايت‌مندي بسيار زياد مردم ايران از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي اسلامي آن است.

مسئول اداره سياسي سپاه ‌با تأكيد بر اينكه مردم در سال 57 فرياد اسلام‌خواهي، آزادي و عدالت‌طلبي سر دادند و پس از سه دهه نيز اين خواسته آنها ادامه داشته و بنابراين از جمهوري اسلامي حمايت مي‌كنند، افزود: اين نظام محصول انقلاب اسلامي بوده و خواسته‌ها و مطالبات اصلي مردم را برآورده كرده است.

جواني با تأكيد بر اينكه يكي از خواسته‌هاي اصلي ملت پيش از انقلاب داشتن استقلال بود، يادآور شد: امروز در جهان هيچ كشوري استقلال ملت ايران در حوزه سياست را ندارد، از اين‌رو مردم ايران اسلامي داراي عزت‌نفس و اعتماد بسياري بوده و سرنوشت خود را تعيين مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه در تمام كشورها مشكلاتي وجود دارد و ايران نيز از اين قاعده مستثني نيست،‌ گفت: در حال حاضر جمهوري اسلامي از حيث سياسي كاملا مستقل بوده و قدرت‌ها به هيچ عنوان امكان دخالت در سرنوشت ملت را ندارند.

مسئول اداره سياسي سپاه ادامه داد: ايران به سرعت در حال پيشرفت بوده و هر روز به دستاوردهاي آن افزوده مي‌شود كه اين امر مايه رضايت مردم است، از اين‌رو حضور منسجم و يكپارچه آنها در راهپيمايي امسال اين پيام را براي تمام آزادي‌خواهان عالم داشت كه چنانچه انقلابي داراي ماهيت ديني باشد، تأمين‌كننده تمام نيازها و مطالبات مردم خود خواهد بود.

جواني در خاتمه با اشاره به اينكه انقلاب‌هاي اسلامي تأمين‌كننده استقلال و آزادي هستند، خاطرنشان كرد: حضور مردم اعلام رضايت‌مندي آنها از جمهوري اسلامي و تأكيد بر قابليت‌ بالاي جمهوري اسلامي براي الگو شدن تمام ملت‌هاي آزادي‌خواه است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: