با حكم رئيس جمهور؛
با حكم رئيس جمهور؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور طي حكمي فريدون عباسي دواني را به عنوان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي منصوب كرد.

متن كامل حكم احمدي‌نژاد به شرح زير است:

بسم‌ الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دكتر فريدون عباسي

براساس اصل يك‎صد و بيست و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد، تدين و سوابق مفيد علمي و اجرايي، به موجب اين حكم جناب‏عالي را به سمت «معاون رييس جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي» منصوب مي‌كنم.

اميدوارم در دوران جديد كه سرشار از پيروزي، عزت و درخشش براي ملت ايران است، با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از انديشمندان و متخصصين و نيروهاي جوان و خلاق در انجام وظايف محوله و استفاده از همه ظرفيت‌هاي مفيد و سازنده انرژي هسته‌اي در بخش‌هاي گوناگون صنعت، كشاورزي، پزشكي و نيرو و در پناه عنايات حضرت ولي‌عصر(عج) موفق و مويد باشيد.

محمود احمدي‌نژاد

بر پايه اين گزارش فريدون عباسي دواني 3 دوره در 8 سال دفاع مقدس حضور داشته و بعد از جنگ نيز دكتراي فيزيك هسته‌اي گرفته است.

فريدون عباسي همچنين از سال 72 عضو هيئت علمي دانشكده فيزيك دانشگاه امام حسين عليه السّلام سپاه بوده و در ادامه به رياست دانشكده فيزيك اين دانشگاه رسيده است.

گفتني است، پيش از اين علي اكبر صالحي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي بود كه اخيرا پس از بركناري متكي به عنوان وزير امور خارجه منصوب شد و از مجلس راي اعتماد گرفت.

چندي پيش فريدون عباسي دواني طي عمليات تروريستي از سوي عناصر ضدانقلاب و سرويس‌هاي وابسته به بيگانگان مجروح شده بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: