معاون وزير جهاد كشاورزي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
معاون وزير جهاد كشاورزي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سيد علي صدرالسادات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در پاسخ به اينكه مدتي است وسايل و تجهيزات ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي در بلوار كشاورز به ساختمان طالقاني و كرج انتقال مي‌يابد، آيا اين در راستاي طرح خروج از تهران است، گفت: بخشي از اين جابه‎جايي‌ها در راستاي اين طرح و برخي جابه‎جايي تنها در داخل تهران انجام مي‌گيرد.
معاون نيروي انساني وزير جهاد كشاوري گفت: ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي هنوز در اختيار وزارت جهاد كشاورزي است و به هيچ سازماني فروخته نشده است.
وي خالي كردن ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي را برنامه و سياست وزارتخانه براي جابه‎جايي نيروها خواند.
صدرالسادات در پاسخ به اينكه آيا ساختمان بلوار كشاورز كامل تخليه مي‌شود، گفت: معلوم نيست و اين مسئله تنها يك برنامه جابه‏جايي است.
وي در اين مورد كه آيا ساختمان موجود در طالقاني جوابگوي اين تعداد كارمند خواهد بود، گفت: معتقدم پاسخگو نخواهد بود اما ساختمانهاي ديگري در ميدان فاطمي و ساختمان‌هايي در سطح تهران و كرج وجود دارد.
صدرالسادات در پاسخ به اينكه آيا غير از كرج به شهرستانهاي ديگر هم كارمند مي‌فرستيد، گفت: از كارمندان ساختمان مركزي براي شهرستانها نمي‌فرستيم.
وي در اين مورد كه چند نفر از كارمندان به كرج و ساير شهرستانها منتقل مي‌شود، گفت: دقيق آمار ندارم.
صدرالسادات در اين مورد كه ساختمان بلوار كشاورز چه زماني خالي مي‌شود، گفت: برنامه مشخصي نداريم و تلاش مي‌كنيم هرچه زودتر خالي شود.
وي در اين مورد كه گفته مي‌شود ساختمان وزارت جهاد كشاورزي به نهاد ديگري فروخته شده است، گفت: چنين خبري ندارم و تأييد نمي‌كنم.
صدرالسادات در اين مورد كه گفته مي شود با توجه به اينكه ساختمان اصلي وزارت جهاد كشاورزي ثبت جهاني شده و از سال 1353 كشاورزان با اين نام عجين هستند و احتمال نابساماني وجود دارد، گفت: اين مسئله كه اين ساختمان ميان كشاورزان معروف شده است تأييد مي‌كنم اما اين را كه احتمال دارد مشكلي به‏وجود بيايد، قبول ندارم.
وي در مورد هدف از اين جابه‏جايي گفت: هدف از اين كار كوچك سازي و جابه‏جايي و استفاده بهينه از فضاهاي در اختيار است.
صدرالسادات در اين مورد كه برنامه‌هاي چابك سازي كارمندان چگونه خواهد بود، گفت:‌ تشريح اين مسئله زمان مفصلي مي‌خواهد كه در اين بحث نمي‌گنجد.
وي در پاسخ به اينكه وزير جهاد كشاورزي گفتند كه طي 2 سال 7 هزار نفر از نيروهاي وزارت جهاد كشاورزي كم مي‌شود، گفت:‌ اگر آقاي وزير گفتند پس اجرا مي‌شود.

*تحقق 15 درصدي دوركاري در وزارت جهاد كشاورزي

صدرالسادات در مورد برنامه‌هاي دوركاري در وزارت جهاد كشاورزي گفت: طبق قانون دولت، برنامه دوركاري را در وزارت جهاد كشاورزي انجام مي‌دهيم.
وي افزود:‌ تاكنون برنامه‌ريزي ما روي 20 درصد بود اما 15 - 10 درصد آن محقق شده است و برنامه‌ريزي براي تحقق ميزان بيشتري است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير جهاد كشاورزي گفت: برنامه‌اي كه معاون رئيس جمهور براي دوركاري اعلام كرده، 50 درصد است و ما تلاش مي‌كنيم كه به اين رقم برسيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: