ازيگر لبناني فيلم «33 روز» در گفت‌و‌گو با فارس:
ازيگر لبناني فيلم «33 روز» در گفت‌و‌گو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

«پير داغر» بازيگر لبناني فيلم سينمايي «33 روز» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص تجربه همكاري با كارگردانان ايراني گفت: كار با كارگردانان ايراني يكي از علايق و آرزوهاي من است و دوست دارم اين همكاري ادامه پيدا كند.
اين بازيگر لبناني درباره شناخت از سينماي ايران گفت: در حقيقت من از ابتدا نمي‌دانستم كه چرا فيلم‌هاي ايراني در دنيا اكران نمي‌شود و اساساً اسمي از فيلم‌هاي ايراني در دنيا برده نمي‌شود. البته به دليل همين مسئله در لبنان، ما نيز هيچ تصوير روشني از سينماي ايران در لبنان نداريم اما هميشه در لبنان از سينماي ايران مي‌شنويم.
داغر درباره جنس بازي بازيگران ايراني و نزديكي اين بازي‌ها به استانداردهاي جهاني گفت: در تجربه‌اي كه با اين بازيگران در كار حسن فتحي داشتم، اعتقاد دارم اين بازي‌ها نزديك به استانداردهاي جهاني است و همه بازيگران آن فيلم حرفه‌اي و خوب بودند.
بازيگر «مدار صفر درجه» درباره تجربه بازي در فيلم «33 روز» گفت: هميشه به عنوان يك بازيگر دوست داشتم نقشي را بازي كنم كه چالش برانگيز باشد و خوشحالم كه اين نقش با ويژگي‌هاي خود چالش برانگيز و داراي زباني متفاوت بود كه سختي بازي در اين نقش را برايم زياد كرد.
وي در باره ويژگي‌هاي نقش خود در فيلم شورجه گفت: نمودهاي شخصيت اين نقش بسيار واضح بود و من سعي كردم تا اين نقش را با توجه به هماني كه هست بالا ببرم.
بازيگر فيلم «33 روز» درباره مقاومت 33 روزه لبنان گفت: در لبنان فقط اين مقاومت 33 روزه مهم نيست زيرا ما هميشه در حال مقاومت و جنگ هستيم، زيرا مقاومت اساس تعريف زندگي ماست.
داغر درباره اهميت موضوع مقاومت 33 روزه لبنان براي يك كارگردان ايراني گفت: اين مسئله طبيعي است زيرا ايران هميشه دوستدار و حامي حزب‌الله و لبنان بوده و زيباست كه يك كارگردان ايراني دغدغه ساخت اين‎گونه موضوعات را داشته باشد.
پير داغر درباره جايگاه سينماي مقاومت در لبنان گفت: در لبنان به اين موضوع بسيار كم پرداخته مي‌شود؛ زيرا در لبنان اصولاً سينمايي وجود ندارد، البته اگر وجود هم داشته باشد به مضامين ديگري مي‌پردازد كه ساخت اين‎گونه فيلم‌ها با مشاركت كشورهاي ديگر انجام مي‌گيرد.
وي در پايان گفت‌وگوي خود با فارس درباره شخصيت «جمال شورجه» گفت: هيچ فردي را مانند جناب شورجه با اخلاق و داراي حسنات نديده بودم، البته او در بعضي از اوقات عصباني نيز مي‌شد ولي سريع آرام شده و به آرامش هميشگي خود بازمي‌گشت. او هميشه خندان است و اين افراد در دنياي سينما نادر هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: