شركت هرمي آلفا در اصفهان منهدم شد
شركت هرمي آلفا در اصفهان منهدم شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، سرهنگ علي حسين‌زاده با اعلام اين خبر گفت: در پي وصول گزارش‌هاي مردمي و شكايات در خصوص فعاليت شركت‌هاي هرمي كه اقدام به كلاهبرداري گسترده از مردم كرده بودند، رسيدگي به پرونده در دستور كار قرار گرفت.

وي اظهار داشت: مأموران با انجام پيگيري‌هاي لازم متوجه برپايي و تشكيل جلسه‌اي در يكي از باغ‌هاي اطراف اصفهان از جانب اعضا و فعالان شركت هرمي گاما براي عضويت و جذب افراد جديد شدند.

سرهنگ حسين‌زاده افزود: مأموران پليس آگاهي در يك عمليات غافلگيرانه و ضربتي 56 نفر از اعضاي حاضر در جلسه را دستگير و در بازرسي از محل برگزاري جلسه مقاديري مدارك و اسناد پيرامون عضوگيري و فعاليت شركت‌هاي هرمي كشف و ضبط شد.

پس از تحقيقات از متهمان 8 نفر از اعضاي اصلي و فعالان به ‌نام‌هاي (ع-ه)، (م-ل)، (الف-ح) و . . . شناسايي و در بازجويي‌ها با توجه به مدارك موجود به كلاهبرداري اعتراف كردند.

در ادامه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند و تلاش براي دستگيري ساير همدستان ادامه دارد.

وي در پاسخ به اين موضوع كه برخي شركت‌هاي هرمي مدعي هستند در وزارت بازرگاني ثبت‌نام كرده و داراي مجوزند، گفت: تاكنون هيچ‎گونه مجوزي براي فعاليت بازاريابي شبكه‌اي براي متقاضيان صادر نشده و صرف ثبت‌نام شركت‌ها، مجوز براي فعاليت آنها تلقي نمي‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: