وزير ارتباطات در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
وزير ارتباطات در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

رضا تقي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال كه اجراي پايلوت اپراتور چهارم در چه مرحله‌اي است، گفت: اين مرحله فعلاً به صورت داخلي در حال اجرا است.
وي ادامه داد: اجراي فاز آزمايشي به صورت داخلي آغاز شده و بسياري از آزمايشاتي كه لازم است ببينيم آيا كارايي مورد نظر را مي‌توان از شبكه گرفت، در حال انجام است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص اين كه "اين مرحله فقط تست سرويس‌ها است و كابل‌كشي انجام نمي‌شود "، گفت: به صورت كلي توانمندي‌هاي شبكه در حال آزمايش است.

به گزارش فارس، پيش از اين و در آذرماه سال جاري مهدي اخوان بهابادي، قائم مقام وزير ارتباطات در فناوري و امور بين‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اجراي آزمايشي اپراتور چهارم به صورت پايلوت در يك منطقه از شهر تهران خبر داد.
وي گفت: اين پروژه قرار است به صورت آزمايشي براي تعدادي از مشتركان تهراني اجرا شود و در آن از كمك بخش خصوصي استفاده خواهد شد.
قائم مقام وزير ارتباطات در فناوري و امور بين‌الملل افزود: قرار است سرويس‌هاي قابل ارائه توسط اين اپراتور در فاز آزمايشي ارائه شوند و فعلاً بحث كابل‌كشي و فيبر نوري مطرح نيست.
اخوان تأكيد كرد: در حال حاضر اقدامات اوليه و كارهاي فني شروع شده و پيش‌بيني مي‌كنيم طي 5 الي 6 ماه آينده بتوانيم اين پروژه را به صورت پايلوت افتتاح كنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: