مظلومي: كرش فكر مي‌كرد اينجا جنگ‌زده است؛ او اخلاق حرفه‌اي را رعايت نكرد
مظلومي: كرش فكر مي‌كرد اينجا جنگ‌زده است؛ او اخلاق حرفه‌اي را رعايت نكرد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال، ديدار با نفت تهران، قبول نكردن هدايت تيم ملي توسط كرش و ... صحبت‌هايي را مطرح كرده كه در زير مي‌خوانيد:

* وضعيت استقلال چطور است؟
شرايط خوب است، هم به لحاظ روحي و هم بدني، اما هنوز به وضعيت ايده‌آلي كه مد نظر ما بود نرسيده‌ايم. تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا باز هم نتايج بهتري بگيريم. در دور رفت در كار گروهي و فردي خوب عمل كرديم ولي به لحاظ بدني كمي مشكل داشتيم و در تعطيلات اين مشكل را مرتفع كرديم. با توجه به شرايط جدول نبايد لغزش داشته باشيم چون در اين صورت صدر جدول را از دست مي‌دهيم و تيم‌هاي ديگر جاي ما را مي‌گيرند.

* چقدر از تيم نفت شناخت داريد؟
آنها تيم خوبي هستند و در بازي دور رفت مقابلشان خيلي اذيت شديم. تلاش مي‌كنيم روز جمعه اين اتفاق رخ ندهد. براي اين ديدار برنامه ريزي انجام داده ايم و هدفمان اين است كه با كسب 3 امتياز به صدر جدول نزديك شويم و به ديگر نتايج كاري نداشته باشيم.

* وضعيت مبعلي كه كمي دچار مشكل شده و ديگر بازيكنان چطور است؟
اين بازيكن كمي از ناحيه زانو احساس درد مي كند ولي ديروز هم در تمرينات ما حضور داشت. او بايد در كنار تيم باشد تا در يكي روز ديگر تصميم بگيريم. البته خوشحال هستم كه جباري آماده شده و در كنار ساير بازيكنان تمرين مي‌كند. همچنين كيانوش رحمتي به صورت اختصاصي تمرين مي كند و به همراه محمدي در يكي دو روز آينده به جمع بازيكنان اضافه مي شوند.

* از هوار ملا محمد راضي هستيد؟
او بازيكن خوبي است اما از لحاظ بدني بايد بيشتر كار كند تا به شرايط مسابقه برسد.

* كرش هم هدايت تيم ملي را نپذيرفت...
رفتار او حرفه اي نبود. مگر مي شود يك مربي صبح قرارداد دستيارانش را به فدراسيون بفرستد و شب نامه فدايت شوم بنويسد و اعلام كند نمي‌آيد؟ ايشان فكر مي‌كرد وارد كشوري مي‌شود كه جنگ زده است اما اينجا آمد و ديد كه اين گونه نيست و همه چيز آرام است. او دانش بالايي داشت اما اخلاق حرفه‌اي را رعايت نكرد.

* به نظر شما در حال حاضر انتخاب مربي براي تيم ملي اميد ضرورت دارد يا تيم ملي بزرگسالان؟
اولويت بايد با تيم اميد باشد. هر چند معتقدم بايد به گونه‌اي باشد كه تيم‌هاي پايه و مربي آن با مربي تيم بزرگسالان كار كنند و هماهنگ باشند.

*هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس با برگزاري دربي در عيد موافق بودند. شما نظرتان عوض نشد؟
تنها 40 درصد موافق بودند و بيش از 50 درصد مخالف. مردم يك روز به ورزشگاه مي‌آيند و مي‌روند اما ما نمي‌توانيم يك روزه كارمان را انجام دهيم. تعطيلات به نفع مردم است، تمام نفراتي كه به ورزشگاه مي‌آيند يك روز بيشتر درگير نيستند اما من نمي‌توانم يك روزه تيمم را آماده كنم. ما آقاي عزير محمدي را دوست داريم اما با اين برنامه ريزي بايد از 29 اسفند كه با صبا بازي داريم تمرين كنيم تا روز قبل از مسابقه با پرسپوليس.

* پس همچنان براي برگزاري بازي در اين تاريخ مخالفيد؟
با اين شرايط كار سخت است و از لحاظ روحي دچار مشكل مي شويم اما باز هم تابع دستور سازمان ليگ هستيم. در اين بين همه گرفتار مي شوند، از شما مطبوعاتي ها گرفته تا كارمندان شركت واحد و ديگر مردم بايد در تعطيلات نوروز به فكر دربي باشند. ما ايراني ها به صله رحم اعتقاد داريم و به جز تعطيلات نوروز فرصت ديگري براي اين كار نداريم.

* در خصوص شايعاتي كه پيرامون پيوستن نكونام به استقلال شنيده مي‌شود صحبت كنيد.
نمي دانم اين مسائل و شايعات از كجا پيدا مي‌شود. نكونام در اوساسونا است و با اين شرايط به ايران نمي‌آيد. مگر او به همين راحتي فوتبال اسپانيا را رها مي كند؟ ما با اين بازيكن مذاكره اي نداشته ايم.

*شنيده مي‌شود قرار است روانخواه را از فهرست استقلال خارج كنيد. اين مسئله واقعيت دارد؟
بايد ببينيم در دو روز آينده وضعيت او چگونه مي‌شود. وقتي نمي توانيم بازيكن بگيريم چرا بايد نام روانخواه را از ليست خارج كنيم؟

* و در پايان اگر در خصوص صحبت‌هاي منصوريان حرفي داريد بفرماييد.
فقط براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: