الجزيره پخش كرد؛
الجزيره پخش كرد؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش مانيتورينگ فارس، الجزيره گزارش داد كه اجساد اين قربانيان توسط گردان "الفضيل بو عمر " كه تامين امنيت معمر قذافي و خانواده‌اش در شهر بنغازي را بر عهده دارد، در روز يكشنبه گذشته به رگبار بسته‌ شده‌اند.

بر اساس تصاوير منتشر شده، در اثر برخورد گلوله و شايد هم نارنجك شكاف‌هاي عميقي در اجساد قربانيان به چشم مي‌خورد. برخي از قسمت‌هاي اجساد قربانيان كاملا كبود شده‌ است.

در اثر برخورد خمپاره به تظاهرات كنندگان، چاله‌هايي با شعاع حداقل نيم متري در سينه و شكم قربانيان كه بيشتر آنها را جوانان تشكيل مي‌دهند، ايجاد شده است. برخي تصاوير از بيرون ريختن اعضاء و جوارح داخل شكم كشته شدگان ليبيايي حكايت دارند.

نكته قابل تامل ديگر آن است كه بر اساس تصاوير مذكور چشمان اكثريت اجساد قربانيان كاملا باز به نظر مي‌رسند و قسمت‌هاي فوقاني اجساد به علت اصابت تعداد زياد گلوله كاملا سوراخ سوراخ شده‌اند.

در پاره‌اي ديگر از تصاوير كاملا نشان داده مي‌شود كه اجساد به صورت تكه‌هاي ذغال در آمده كه به علت كوچك شدن جسم و سوزانده شدن سر و صورت اجساد غير قابل شناسايي بودند و حتي نمي‌توان تشخيص داد كه اجساد متعلق به زن بوده يا مرد.

گزارش كشتار مردم بنغازي توسط گارد حفاظت از قذافي در اين شهر در حالي منتشر مي‌شود كه ساعتي پيش تلويزيون روسيا اليوم از پيوستن نيروهاي گردان گارد حفاظت معمر قذافي به خيل معترضان خبر داد و افزود: شمار زيادي از گردان امنيتي "محمد المقذيرف " كه مسئول تامين امنيت معمر قذافي است به صف معترضان در طرابلس پيوستند. در همان حال اخباري مبني بر سقوط شهر الزاويه به دست تظاهرات كنندگان به دستمان رسيده است.

بنا بر گزارش الجزيره؛‌ شاهدان عيني اعلام كردند كه جنگنده‌هاي ارتش ليبي همچنان به دستور معمر القذافي به بمباران برخي مناطق طرابلس، ادامه مي‌دهند.

الجزيره به نقل از شاهدان عيني افزود: تاكنون چنين صحنه‌هاي فاجعه‌باري مشاهده نشده است. همچنين مزدوران خارجي قذافي، همچنان به شليك به مردم طرابلس ادامه مي‌دهند.

شاهدان عيني با بيان اينكه طرابلس اكنون محاصره است، تصريح كردند كه مزدوران خارجي قذافي سوار بر خودروهاي ضدگلوله در خيابان‌ها گشت مي‌زنند و خودسرانه مردم و حتي نيروهاي امدادي را با گلوله هدف قرار مي‌دهند.

همچنين شاهدان عيني از هلي برن شماري از سياهپوستان آفريفايي به ميان تظاهرات كنندگان و به رگبار بستن مردم ليبي سخن گفتند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: