عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس:
عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آيت‌الله محسن حيدري آل‌كثيري نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و امام‌جمعه موقت اهواز بيان اينكه اعضاي مجلس خبرگان فقهايي بصير و صاحب‌نظر هستند، اظهارداشت: اعضاي مجلس خبرگان طبق قانون به مصالحي كه تشخيص مي‌دهند، عمل خواهند كرد و در انتخابات هيئت‌رئيسه اين مجلس نيز آنچه كه مطابق با مصالح نظام باشد، رقم خواهد خورد.

وي بر همين اساس به برخي حركت‌ها و تلاش‌هايي اشاره كرد كه خارج از مجلس خبرگان و توسط بعضي از جريان‌هاي وابسته به فتنه صورت مي‌گيرد و تصريح‌كرد: تلاش‌هاي جريان فتنه براي انتخابات آينده هيئت‌رئيسه مجلس خبرگان انحرافي و غيرقابل قبول است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه جريان فتنه تصور مي‌كند به واسطه مطرح كردن برخي اشخاص مي‌تواند پايگاهي را براي خود دست و پا كنند، يادآورشد: اين افراد كور خوانده‌ و خيال باطلي را در سر مي‌پرورانند چراكه جايگاه مجلس خبرگان بالاتر از اين است كه جريان فتنه بتواند از اين طريق به اهداف باطل و فاسد خود برسند.

وي در ادامه به كانديداتوري آيت‌الله مهدوي‌كني در هيئت‌رئيسه مجلس خبرگان اشاره و اضافه‌كرد: آيت‌الله مهدوي‌كني از چهره‌هاي شاخص انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و مورد توجه و عنايت اكثريت قريب به اتفاق مجلس خبرگان است و خواست اعضاي مجلس خبرگان رياست آيت‌الله مهدوي‌كني به عنوان رئيس اين مجلس است.

آيت‌الله حيدري آل‌كثيري با تأكيد بر اينكه آيت‌الله مهدوي كني مصمم است كه در انتخابات هيئت‌رئيسه مجلس خبرگان شركت كنند، خاطر‌نشان كرد: با توجه به موقعيتي كه آيت‌الله مهدوي كني دارند، ايشان رئيس مجلس خبرگان در انتخابات آينده خواهند بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: