با حضور هزاران نيروي پليس و آتش‎نشان برگزار شد؛
با حضور هزاران نيروي پليس و آتش‎نشان برگزار شد؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري "رويترز "، همزمان با پيشنهاد بودجه مالي تعريف‌شده براي سال 2012 ميلادي از سوي "كريس كريستي "، فرماندار ايالت نيوجرسي كه در راستاي پيشبرد قانون لغو حقوق كارگران مطرح شده است، هزاران نفر از ماموران پليس و آتش‎نشان اين ايالت در اعتراض به اين بودجه پيشنهادي، بيرون از پارلمان ايالت نيوجرسي آمريكا تظاهرات كردند.

خبر اين تظاهرات در شرايطي اعلام مي‌شود كه در راستاي جبران كسري بودجه 10.5 ميليارد دلاري ايالت نيوجرسي، فرماندار اين ايالت، ميزان حق پرداختي بازنشستگي و سهام خدمات درماني كاركنان دولتي را در بودجه‌ مالي پيشنهادي سال 2012 ميلادي افزايش داده و به عبارتي از حقوق و مزايان كارگران و كارمندان دولتي در اين ايالت كاسته است.

اين تظاهرات به سرپرستي سازمان‌هاي غيرانتفاعي ماموران پليس و آتش‏نشاني ايالت "نيوجرسي " آمريكا برگزار شد.

"بيل لوين "، رئيس انجمن بيس‎بال "فوت‌هيلز "، از شركت بيش از 15 هزار معترض در اين تظاهرات و تجمع آنها مقابل پارلمان ايالتي خبر داده است.

لوين خطاب به جمعيت معترضان اعلام كرد: "كريستي شما را دوست دارد اما از اجتماع شما متنفر و بيزار است. كريستي از اتحاد و اجتماع شما بيزار است چون از شنيدن صداي شما تنفر دارد. مادامي كه شما ساكت بمانيد و بميريد، او به شما عشق مي‌ورزد ".

لاوين در ادامه گفت: "كريستي مي‌خواهد مزاياي پليس اين ايالت را قطع كند و بعد از آن در مراسم خاك‏سپاري آنها شركت كند ".

اين در حالي‎ است كه فرماندار ايالت نيوجرسي كه يكي از چهره‌هاي نوظهور حزب جمهوري‎خواهان است،‌ در كنفرانس مطبوعاتي صبح امروز و در واكنش به اين تظاهرات، اتحاديه‌هاي آتش‎نشاني و پليس را به علت ندادن امتيازات انحصاري جهت حفظ موقعيت شغلي آنها، مورد سرزنش قرار داد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: