نامه سرگشاده بسيج دانشگاه شهيد بهشتي خطاب به رئيس قوه‌قضائيه: مهدي و فائزه هاشمي را براي پاسخگويي ب
نامه سرگشاده بسيج دانشگاه شهيد بهشتي خطاب به رئيس قوه‌قضائيه: مهدي و فائزه هاشمي را براي پاسخگويي ب
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با صدور نامه سرگشاده‌اي خطاب به رئيس قوه ‌قضائيه، خواستار برگزاري علني دادگاه اتهامات مهدي هاشمي در بازگشت وي به كشور شد كه متن كامل اين نامه سرگشاده به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت آيت الله آملي لاريجاني
رياست محترم قوه قضاييه

سلام عليكم

احتراما ضمن تشكر از زحمات جناب‎عالي و همكارانتان در دستگاه قضايي به استحضار مي‌رساند همان‎گونه كه مستحضريد و در خبرها اعلام شده است يكي از عناصر اصلي فتنه سال گذشته كه به بهانه‌هاي مختلف از سال گذشته از كشور خارج شد و تاكنون براي پاسخگويي به اتهامات به كشور بازنگشته است قصد دارد تا به كشور بازگردد. در همين زمينه بر خود لازم دانستيم چند نكته را به استحضار حضرتعالي برسانيم:

1- دخالت آقاي مهدي هاشمي در جريانات فتنه‌ سال گذشته بر همگان روشن و آشكار گشته و حضور وي و هدايت اغتشاشات و دخالت در حوادث ديگر فتنه از سوي او بر همگان محرز است.

2- از سال گذشته از سوي مسئولان مختلف بارها و بارها اعلام گشته كه مدارك كافي عليه ايشان موجود است، پس اكنون كه وي قصد بازگشت به كشور را دارد شايسته است دستگاه قضايي با آمادگي كامل نسبت به حضور مهدي هاشمي، به محض ورود به كشور وي را جهت پاسخگويي به اتهامات در پيشگاه ملت فرا بخواند.

3- از آنجا كه اتهامات مهدي هاشي در زمينه‌هاي مختلف و از جمله مسائلي است كه به سرنوشت تمامي كشور، نظام اسلامي و تمام آحاد ملت مربوط مي‌باشد، بايستي دادگاه اتهامات وي به صورت علني برگزار شود تا همه آحاد ملت شاهد اجراي عدالت در جمهوري اسلامي و عدم تبعيض بين تمامي افراد جامعه باشند.

4- در سال گذشته افراد مختلفي با نام‌هاي مهدي يا فائزه از روي جهالت و يا از روي خباثت در جريانات فتنه شركت كردند و دستگاه قضايي با آنان متناسب با جرمشان برخورد نمود اكنون نيز مهدي هاشمي بايستي بدون توجه به وابستگي خانوادگي و متناسب با جرم خود مجازات شده تا بار ديگر بر همگان روشن گردد كه در پيشگاه عدالت در نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ تفاوتي بين افراد و جايگاه‌هاي خانوادگي وجود ندارد و هيچ‌كس در برابر اجراي عدالت مصون نيست.

5- امروز يكي ديگر از عناصر ديگر فتنه كه با آزادي كامل در كشور به سر مي‌برد خانم فائزه هاشمي است كه جا دارد دستگاه قضايي نسبت به وي نيز با توجه به روشن بودن حضور و تحريك وي در اغتشاشات برخورد مناسب با او را نيز در دستور كار قرار دهد.

6- از سال گذشته مردم هم با حضور اعتراض‌آميز خود اوج انزجار خود را از فتنه‌گران ابراز داشته و در مناسبت‌هاي گوناگون خواهان برخورد با آنان شده‌اند، اما متاسفانه دستگاه قضا هنوز در يكي از مطالبات اصلي مردم كه همانا اجراي عدالت بدون تبعيض است تعلل مي‌ورزد. سؤالي كه اكنون به وجود مي‌آيد اين است كه:

جناب آقاي لاريجاني

آيا تلاش‌هاي حضرت‎عالي و همكارانتان در قوه قضاييه پاسخگوي خشم و خروش مردم انقلابي بوده است؟ آيا وعده‌هاي محقق نشده و پرونده هايي كه در مرحله صدور حكم دچار تعلل و اطناب مي‌شود باعث نااميدي مردم نسبت به اجراي عدالت نخواهد شد؟ آيا پس از اعلام ديدگاه رهبري نسبت به برخي خواص و برخي عناصر داخلي نظام، نبايد اقدام عاجلي در اجراي منويات ايشان صورت مي‌گرفت؟

مردم مسلمان و آگاه ايران و دانشجويان آزاده و فهيم اين كشور همواره در حمايت از ارزش‌هاي انقلاب هيچ‌گونه كوتاهي نكرده و همواره در مواقع نياز در صحنه‌ها حاضر بوده‌اند، اما امروز انتظار از شما اين است كه با زمان‌شناسي و برخورد قاطع با اين فتنه‌گران و سران‌ آنان عرصه را بار ديگر براي جولان آنان فراهم نكنيد.

بارها از سوي همكاران جناب‏عالي اعلام شده است كه مدارك كافي جهت برخورد با سران فتنه موجود مي‌باشد وليك هنوز حتي احضاري نيز براي آنان صورت نگرفته است!

قاضي القضات محترم

به نمايندگي از بدنه جنبش دانشجويي كشور به حضرت‎عالي و همكارانتان در قوه قضاييه اعلام مي‌داريم كه جنبش دانشجويي همواره از حركت هاي آن قوه در راستاي اجراي عدالت بدون تبعيض در همه زمينه ها استقبال كرده و اعلام مي‌دارد در اين راه هرگونه حمايتي را از جناب‎عالي و همكارانتان به عمل خواهد آورد.

دانشجويان ايران اسلامي همواره نشان داده‌اند كه در صحنه‌هاي مختلف حاضر بوده و آماده‌اند تا در راه مبارزه با عناصر متخلف در همه زمينه‌ها خصوصا سران فتنه‌گر حوادث انتخابات 88 حمايت بي‌دريغ خود را در راه برخورد با اين فتنه‌گران اعلام دارند.

در پايان انتظار داريم تا هرچه سريعتر ضمن احضار خانم فائزه هاشمي جهت پاسخگويي، اتهامات پرونده آقاي مهدي هاشمي را نيز به صورت علني در مراحل مختلف پيگيري و نتيجه را به استحضار ملت برسانيد تا همگان بر اجراي عدالت بدون تبعيض در نظام اسامي اميدوارتر گشته و پشتوانه انقلاب كه همانا توده‌هاي ملت مي‌باشند شيريني اجراي عدالت علوي در نظام اسلامي را در كام خود احساس نمايند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: