در حوزه هنري استان تهران صورت مي‌گيرد؛ آغاز به كار دومين جشنواره سرودهاي انقلابي «نواي پايداري»
در حوزه هنري استان تهران صورت مي‌گيرد؛ آغاز به كار دومين جشنواره سرودهاي انقلابي «نواي پايداري»
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حوزه هنري استان تهران، سيد مهدي ابطحي دبير جشنواره نواي پايداري گفت: دومين جشنواره سرودهاي انقلابي با عنوان "نواي پايداري " به همت دفتر ادبيات و پايداري حوزه هنري مركز ري با همكاري بسيج دانش آموزي و فرهنگيان شهرري ويژه مدارس،مساجد و مراكز فرهنگي استان تهران آغاز به كار كرد.
ابطحي درباره بخش‌هاي اين جشنواره گفت: نواي پايداري در 4 بخش سرود هاي انقلابي، سرودهاي پايداري، بخش آزاد و بخش نوآوري در تركيب سرودها، در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.
سيد مهدي ابطحي در ادامه افزود: 25 سرود از سرودهاي انقلابي براي شركت در 2 بخش پايداري و انقلابي در استوديو سما حوزه هنري استان تهران بازسازي شده است كه از طريق دانلود رايگان در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وي همچنين در خصوص بخش آزاد اين جشنواره اشاره داشت: در بخش آزاد سرود هايي پذيرفته خواهد شد كه با موضوعات پايداري و مقاومت تهيه شده باشد .
ابطحي در ادامه افزود: اين جشنواره ويژه دانش آموزان مقاطع راهنمايي و متوسطه است و براي شركت در اين جشنواره از طريق ثبت نام در مدارس و يا كانون هاي مساجد و يا مراكز فرهنگي مي توان اقدام كرد.
وي همچنين در پايان اشاره داشت: اختتاميه اين جشنواره همزمان با دهه مبارك فجر و با معرفي گروه‌هاي برگزيده برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: