هشدار شديد‌اللحن آيت‌الله صافي گلپايگاني به سران سعودي و بحرين
هشدار شديد‌اللحن آيت‌الله صافي گلپايگاني به سران سعودي و بحرين
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس به نقل از رسا، حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد در بيانيه‌اي به حكام عربستان و كشورهاي اسلامي عربي منطقه در خصوص لشگركشي عربستان سعودي و امارات به كشور بحرين به شدت هشدار دادو تصريح كرد: بيداري و نهضت اسلامي مردمي كه در بند حكومت‌هاي اسلام‌ستيز و مزدور استعمار مي‌باشند و لبريز شدن كاسه‌ صبر و تحمل آنان خصوصاً در كشورهاي عربي از حوادث بسيار مهم تاريخ معاصر مي‌باشد.

متن كامل بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْكَافِرِينَ أَوْلِياء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ

بيداري و نهضت اسلامي مردمي كه در بند حكومت‌هاي اسلام‌ستيز و مزدور استعمار مي‌باشند و لبريز شدن كاسه‌ صبر و تحمل آنان خصوصاً در كشورهاي عربي از حوادث بسيار مهم تاريخ معاصر مي‌باشد.

اين حركت آزادي‌خواهانه از تونس آغاز و به سرعت منطقه را فراگرفت؛ مصر، يمن، ليبي و بحرين زير پوشش اين نداي اسلام‌خواهي و استعمارستيزي قرار گرفتند و سران استعمار مخصوصاً آمريكا را كه با اين حكّام مزدور و حمايت از آنان جهان عرب را زير امپراطوري خود قرار داده و بر ثروت‌هاي طبيعي اين كشورها از نفت و غيره تسلط داشته‌اند، به چاره‌جوئي مزوّرانه و مداخله‌گري برانگيخت؛ و با اينكه از نظر مردم دنيا سقوط قذاقي ديكتاتور در همان روزهاي اول انقلاب مردم ليبي مسلم بود، اين جرثومه‌ي خيانت به اسلام با كمك‌هاي آشكار و پنهان استعمار، مردم ليبي را شب و روز از زمين و هوا قتل عام مي‌نمايد.

و همچنين آمريكا و سران استعمار به مقابله با انقلاب بحرين كه صد در صد بر سلطه غرب و آمريكا به وسيله‌ي آل خليفه پايان مي‌بخشيد پرداختند و به وسيله‌ي حكومت‌هاي همسايه‌ي بحرين وارد عمل شدند و نيروهاي نظامي اين حكومت‌ها را به اين كشور گسيل داشتند تا انقلاب مردمي را سركوب و سلطه‌ي آمريكا را بر اين كشور استمرار دهند.

ما از حكومت امارات هيچ توقعي نداريم و هويت واقعي او بر دنيا آشكار است. از حكام سعودي كه خود را مسلمان و خود را حامي مسلمانان مي‌دانند؛ سؤال مي‌كنيم: همكاري‌ نزديك به يك قرن شما با استعمار انگليس و آمريكا چه وقت پايان مي‌پذيرد؟ چرا شما به‌خود نمي‌آئيد؟ و به عزت و استقلال اسلامي برنمي‌گرديد؟

جهان اسلام به خصوص كشورهاي پاكستان، افغانستان و عراق گرفتار برادركشي و قتل‌عام‌هاي همه روزه است كه دنيا ‌مي‌داند منبع و مصدر‌آنها كجا مي‌باشد. از شما مي‌پرسيم آيا اسلام به شما اجازه داده كه ظالم را در برابر مظلوم حمايت كنيد؟ آيا نمي‌دانيد كه حكومت آل خليفه با آن نفرات معدود، مسلمانان بحرين اعم از شيعه و سني را از همه‌ي حقوق خود محروم نموده است؟

آيا اكثريت قريب به اتفاقِ مردم كه خواستار حقوق اسلامي خود هستند صاحب بحرين‌ مي‌باشند يا آن چند نفر مزدور ‌و دشمنان اسلام كه شما به بهانه‌ي درخواست آنها و در واقع به فرمان آمريكا نيرو به بحرين مي‌فرستيد؟ چرا از خشم و غضب خدا نمي‌ترسيد و چرا از سرنوشت ديگران عبرت نمي‌گيريد؟

مسلمانان در تمام دنيا تصميم گرفته‌اند كه مجد و عظمت ديرين را تجديد كنند و بيگانگان را از كشورهاي اسلامي بيرون كنند. چنانكه بن علي و مبارك را بيرون انداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: