پيام جنبش انقلاب 14 فوريه به جوانان انقلابي بحرين؛
پيام جنبش انقلاب 14 فوريه به جوانان انقلابي بحرين؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس،‌ جنبش انقلاب 14 فوريه در راستاي اقدام برخي از گروه‌هاي سياسي بحرين كه درصدد گفتگو و مذاكره با رژيم بحرين هستند و گروه‌هاي و جمعيت‌هايي چون جمعيت عمل اسلامي و جنبش حق و جنبش الوفاء و جنبش الاحرار آن را رد كرده و نپذيرفتند، بيانيه‌اي خطاب به جوانان انقلابي بحرين منشر نمود.

به جوانان قهرمان و شجاع انقلاب 14 بحرين:
جوانان شهادت طلب و جوياي حقيقت
بدين وسيله بر دستان پاك شما كه رقم زننده برگي جديد در تاريخ كشور و ملت بحرين هستيد، بوسه مي‌زنيم و از همين جا اعلام مي‌كنيم، از شما و انقلابتان حمايت مي‌كنيم، چراكه بي‌شك شما رهبران و قهرمانان واقعي انقلاب هستيد كه با خون پاكتان درخت انقلاب بحرين را تا آخرين قطره خون آبياري مي‌نماييد و هم‌چنان آماده‌ايد، جان خود را در راه آزادي كشور از چنگال آل خليفه فدا نماييد.

قهرمانان انقلاب 14 فوريه
شما با شكستن مانع ترس و وحشت واقعيت جديدي در بحرين خلق كرديد، واقعيتي كه بسياري از جمعيت‌ها و احزاب سياسي و رهبران مردمي و سياسي قادر به خلق آن نبودند. شما بپاخاستيد و آغاز انقلاب مسالمت آميز خود از ميدان اللؤلؤة (ميدان الشهداء) را فرياد زديد.
درود بر شما اي جوانان مقاوم و انقلابي كه با درك آگاهانه خود از شرايط حاكم بر كشور بپاخاستيد و در طول خيزش خود راه بر هر توطئه و دسيسه‌اي از جمله فتنه طايفه‌گري و تحريف انقلاب مسدود نموديد.
درود بر شما و درود بر انقلابتان و جنبش انقلاب 14 فوريه از همين جا اعلام مي‌كند كه شما صاحبان برحق اين انقلاب و تصميم گيرندگان واقعي درباره آن هستيد.

اما توجه شما را به شيوه برخورد رژيم بحرين با خواسته‌هاي سياسيتان جلب مي‌كنيم، اين كه چگونه ولي عهد "سلمان بن حمد آل خليفه " با آن برخورد و تلاش كرد، به هر طريق ممكن با اتلاف وقت و دادن وعده‌هاي پوچ و بيهوده و فريب دادن انقلابيون و سرانجام ايجاد فتنه طايفه‌گري بر انقلاب شما فائق آيد.

به همين دليل ما از رهبران انقلاب از جمله شيخ "حسن مشيمع " و "عبد الوهاب حسين " و شيخ "المقداد " و "شيخ محمد علي المحفوظ " و شيخ "عبد الله الصالح " درخواست مي‌كنيم، در برابر فشارهاي حكومتي تسليم نشده و هم چنان به مبارزه خود تا سرنگوني رژيم آل خليفه ادامه دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: