فعال سياسي بحرين در گفت‌وگو با فارس:
فعال سياسي بحرين در گفت‌وگو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس، ‌ "صادق الجمري " از فعالان سياسي بحرين در گفت‌وگو با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري فارس به اشاره به جنايات اخير رژيم بحرين در سركوب تظاهرات مسالمت‌آميز مردم گفت كه ملت بحرين با وجود وحشي‌گري‌هاي اخير هرگز عقب‌نشيني نمي‌كند و انقلاب بحرين تا سرنگوني آل خليفه ادامه خواهد يافت.

*خشونت آل‌خليفه ثابت كرد كه در ميان مردم بحرين مقبوليت ندارد

وي گفت كه حماقت رژيم آل خليفه در استفاده از خشونت عليه مردم و همراهي نيروهاي نظامي 4 كشور شوراي همكاري خليج فارس در سركوب مردم، ثابت كرد كه آل خليفه در ميان مردم بحرين از مقبوليتي برخوردار نيست. رژيم آل خليفه هم اكنون براي آنكه در حكومت باقي بماند از نيروهاي ديگر كشورها براي سركوب مردم استفاده مي‌كند و اين رژيم هرگز نخواهد توانست كه اعتماد مردم را جلب كند و مردم و گروه‌هاي سياسي با رژيم خليفه مذاكره نخواهند كرد و رژيم آل خليفه با كشتار هاي اخير ثابت كرد كه لياقت حكومت بر مردم بحرين ندارد.

اين فعال سياسي بحرين تاكيد كرد: با اين همه شهيد و مجروحاني كه داديم هرگز عقب‌نشيني نخواهيم كرد. ما به صورت مسالمت‌آميز به تظاهرات پرداختيم و به نيروهاي امنيتي شاخه گل داديم اما آنها به كشتار پرداختند و اين موضوع نشان مي‌دهد كه گفت‌وگو با آل خليفه بيهوده و اتلاف وقت است.

*رژيم آل‌خليفه در برابر جهانيان رسوا شد

صادق الجمري در اين مصاحبه افزود كه رژيم بحرين در برابر مردم اين كشور وجهانيان رسوا شده است و اين رژيم ديگر قادر به ادامه حكمراني نخواهد بود.

وي به موج استعفاهاي اخير در دستگاه‌هاي دولتي بحرين اشاره كرد و گفت كه وزير بهداشت، وزير مسكن، چندين تن از مشاوران پادشاه و وكيلان برجسته در اعتراض به كشتار مردم بي‌دفاع بحرين از سمت‌هاي خود استعفا دادند و 85 درصد از مردم بحرين نيز كاملا با حكومت آل خليفه مخالف بوده و خواهان حقوق سياسي خود و سرنگوني رژيم آل خليفه هستند.

*موضع‌گيري‌هاي آمريكا در قبال كشتار مردم بحرين خصمانه بود

اين فعال سياسي بحرين به موضع‌گيري‌هاي اخير دولت آمريكا اشاره كرد و گفت كه اين موضع‌گيري‌ها خصمانه بوده است. ابتدا وزير دفاع آمريكا به بحرين مي‌آيد و به رژيم آل‌خليفه براي سركوب مردم بحرين چراغ سبز نشان مي‌دهد و پس از آن "هيلاي كلينتون " وزير امور خارجه آمريكا در واكنش به كشتارهاي وسيع مردم بحرين فقط اعلام مي‌كند كه اقدام كشورهاي حاشيه خليج فارس در اعزام نيرو به بحرين گام اشتباهي بوده است.

وي تاكيد كرد كه كاملا آشكار است كه آمريكا از ديكتاتورها حمايت مي‌كند و از سوي ديگر خود را حامي ملت‌ها نشان مي‌دهد.

*تظاهرات و اعتصابات تا سرنگون آل‌خليفه ادامه دارد

صادق الجمري بار ديگر تاكيد كرد كه تظاهرات و اعتصابات عمومي مردم بحرين تا سرنگوني رژيم آل خليفه ادامه خواهد يافت و مردم بحرين نه با رژيم آل خليفه و نه با آمريكا مذاكره خواهند كرد.

اين فعال سياسي بحرين گفت كه اقدام كشورهاي حوزه خليج فارس در اعزام نيرو به بحرين براي سركوب مردم در دنيا بيسابقه است و اين سركوب‌گري‌ها در حالي صورت مي‌گيرد كه مردم فقط خواستار حقوق سياسي خود هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: