با وجود اعتصاب غذا؛
با وجود اعتصاب غذا؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش مانيتورينگ فارس، تلويزيون العربيه در گزارشي درباره آخرين اخبار مربوط به قرار بازداشت و بازجويي از حسني مبارك، با بيان اينكه "بازجويي از مبارك در جريان است "، ‌افزود: "محمد عبدالعزيز الجندي " وزير دادگستري مصر تاكيد كرد كه وضعيت سلامتي رئيس جمهور مخلوع مصر به گونه‌اي است كه مي‌تواند به سئولات بازجو پاسخ دهد.

بر اساس اين گزارش، با وجود اينكه قرار است در طي چند ساعت آينده بيانيه‌اي در خصوص آخرين نتايج بازجويي‌ها با حسني مبارك از سوي دادستان كل مصر صادر شود ولي تا كنون هيچ خبري در اين خصوص منتشر نشده است.

مدير بيمارستان بين‌المللي شرم الشيخ گفت: هر چند حسني مبارك پس از دريافت خبر صدور احضاريه‌اش از خوردن غذا سرباز زده است ولي در حال حاضر مشكلي در روند بازجويي از لحاظ وضعيت سلامتي وي به وجود نمي‌آيد.

اين گزارش با بيان اينكه بازجويي از مبارك در داخل بيمارستان از سر گرفته شد، با پخش تصاوير از تجمع شمار بسيار از زيادي از مردم مصر مقابل در بيمارستان اعلام كرد كه اين تجمع كنندگان محاكمه مبارك را خواستارند.

به گفته وزير دادگستري مصر بازجويي از مبارك و فرزندش جمال از قبل از ظهر امروز تا كنون در جريان است.

يك منبع قضايي نيز گفته كه بازجويي از جمال و علاء مبارك نخست در مقر دادستاني كل در شهر "طور " جنوب سينا آغاز شده و پس از سكته پدرشان به شرم الشيخ منتقل شده‌اند.

اين گزارش حاكي است كه احضاريه مبارك و دو فرزندش تنها چند دقيقه پس از پخش نوار صوتي مبارك از شبكه‌هاي تلويزيوني صادر شده است.

تلويزيون الجزيره قطر نيز در گزارش آخرين تحولات مصر با اشاره به صدور قرار بازداشت حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر افزود: با صدور قرار بازداشت مبارك از سوي دادستاني كل مصر، ‌رئيس جمهور سابق قاهره به مدت 15 به منظور انجام بازجويي‌ها به اتهامات فساد مالي و تشويق به كشتار تظاهرات كنندگان انقلاب 25 ژانويه بازداشت مي‌شود. اين در حالي است كه دو فرزند مبارك به نام‌هاي جمال و علا نيز به اتهام "فساد مالي " با حكم داستاني كل دستگير شده‌اند.

اين گزارش حاكي است كه دنبال تظاهرات جمعه‌هاي اخير ملت مصر در تاكيد لزوم محاكمه مبارك و فرزندانش و اعضاي حزب حاكم، "صفوت الشريف " رئيس سابق حزب حاكم مصر در زمان مبارك دستگير و قرار بازداشت وي به اتهام تشويق به كشتار مردم براي مدت 15 روز تا پايان بازجويي‌ها صادر شده است.

اين گزارش با بيان اينكه "حسني مبارك " ‌رئيس جمهور مخلوع مصر روز گذشته در حين بازجويي به عارضه سكته قلبي دچار شد، افزود: حسني مبارك در حين بازجويي به اتهام تشويق نيروهاي امنيتي به كشتار تظاهرات كنندگان روز گذشته به بيمارستاني در شرم الشيخ منتقل شد و هم اكنون تحت مراقبت‌‌هاي ويژه قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: