محمدي: كاش پرسپوليس بازي جوانمردانه را رعايت مي‌كرد
محمدي: كاش پرسپوليس بازي جوانمردانه را رعايت مي‌كرد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به گزارش خبرگزاري فارس، عزيز محمدي در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال درباره رسيدگي به اتفاقات ديدار پرسپوليس و استيل آذين اظهار داشت: گزارشات ناظران بازي را دريافت كرديم و آنها را به كميته انضباطي فدراسيون داديم تا تصميمات لازم را در اين باره بگيرند. احكام بايد از سوي اين كميته اعلام شود. به هرجهت اتفاقات تاسف برانگيزي در اين بازي افتاد كه بايد به آن رسيدگي شود تا ديگر شاهد تكرار آن نباشيم.

رئيس سازمان ليگ برتر با اشاره به اينكه اي كاش پرسپوليس بازي جوانمردانه را رعايت مي كرد، گفت: به هر ترتيب ارزش بازي جوانمردانه بسيار بالاتر از بحث نتيجه گيري است و حتي اگر با علم بر اينكه حريف ناجوانمردانه در حال وقت تلف كردن است، اما با رعايت بازي جوانمردانه، اخلاق پهلواني در بالاترين سطح مي توانست نشان داده شود.

محمدي درباره انحلال باشگاه استيل آذين گفت: اميدوارم اين اتفاق نيفتد و انشاالله استيل آذين به ليگ برتر بازگردد. اين اتفاق بايد بيفتد و همه از قوانين فوتبال بايد پيروي كنند تا تنش ها كاهش يابد.

وي در پايان درباره ابتكار جديد سازمان ليگ براي برگزاري كنفرانس مطبوعاتي پيش از هر بازي ليگ برتر گفت: كم كم برگزاري كنفرانس هاي مطبوعاتي پيش از بازي هاي ليگ برتر جا مي افتاد و با گذشت زمان به يك اصل تبديل خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: