احمدي‌نژاد در آئين بهره‌برداري از ‌كارخانه ‌ورق گالوانيزه خودرو:
احمدي‌نژاد در آئين بهره‌برداري از ‌كارخانه ‌ورق گالوانيزه خودرو:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

احمدي‌نژاد در آئين بهره‌برداري از ‌كارخانه ‌ورق گالوانيزه خودرو:
سردمداران اروپايي به‌جاي سركوب ملت‌هاي خود حرف‌ آنها را بشنوند

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور به سردمداران كشورهاي اروپايي توصيه كرد به جاي خشونت و خفه كردن ملت‌هايشان، حرف‌هاي آنها را بشنوند.


 

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به استان چهارمحال و بختياري، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان صبح امروز دوشنبه طي سخناني در آئين بهره‌برداري از نخستين كارخانه توليد ورق گالوانيزه خودرو در خاورميانه، ‌‌گفت: راه پيشرفت ما امروز روشن است و به فضل الهي حركت ملت ايران براي آباداني، عدالت و برپايي حيات طيبه انساني، حركتي آگاهانه، پرشور و پرشتاب است.

احمدي‌نژاد تأكيد كرد:‌ هيچ نيازي در ايران وجود ندارد كه متخصصان، صنعتگران و كشاورزان ايراني نتوانند آن نياز را با تكيه بر دانش، اراده،‌ منابع و همت ايراني پاسخ دهند.

وي افزود: امروز متخصصان و صنعتگران از مرزهاي معمول عبور كردند و با تسلط بر دانش، فناوري و توانمندي‌هاي انساني و مادي كشور با ابداع،‌ ابتكار و نوآوري نيازهاي كشور را تأمين مي‌كنند.

رئيس‌جمهور افق نگاه را حضور پررنگ انساني الهام‌بخش در بازارهاي جهاني اعلام كرد و گفت: به لطف خدا به سرعت در اين مسير در حال حركت هستيم.

احمدي‌نژاد با اشاره به طرح هدفمند‌كردن يارانه‌ها، ‌از اين طرح به عنوان بازكردن غل و زنجير و وزنه‌هاي سنگين از پاي صنعت و توليد و برداشتن موانع بزرگ از پيش پاي شكوفايي توليد و پيشرفت و يك فرصت استثنايي براي جهش توليد ياد كرد و افزود: دست‌اندركاران، ‌اهالي صنعت و كشاورزي و ‌خدمات،‌ كاركنان بخش حمل و نقل و رانندگان، صاحبان شركت‌هاي حمل و نقلي،‌ اصناف و بازار همه با يك درك روشن و احساس مسئوليت ملي و اعتقاد وارد شدند و تلاش،‌ همراهي و همكاري مي‌كنند تا از همه ظرفيت‌هاي اين طرح بزرگ ملي به نفع توليد، اقتصاد و پيشرفت بهره‌برداري كنند.

"انتظار دارم بخش صنعت كه نشان دادند مديران، توانمندان، ‌مبتكران و نوآوران خوبي هستند و براي آباداني، عزت و تعالي ايران و فرهنگ متعالي ملت ايران آماده تلاش و فداكاري هستند، در همراهي با اين طرح و استفاده از فرصت‌هاي هدفمند‌كردن يارانه‌ها نه تنها قيمت‌ها را تثبيت كنند بلكه با يك حركت انقلابي قيمت تمام شده كالاها را براي مصرف‌كننده كاهش دهند. "

وي صنعتگران كشور را به سرمايه‌گذاري در استان چهارمحال و بختياري دعوت كرد و گفت كه امروز بسياري از توليدات اصلي و پايه در اين استان حضور دارند.

رئيس‌جمهور با اعلام حمايت كامل دولت از هر نوع سرمايه‌گذاري در حلقه‌هاي پائين‌دستي، خاطرنشان كرد: مردم استان چهار محال و بختياري شايستگي‌هاي خود را در صحنه‌هاي گوناگون با صداقت و اخلاص كامل اثبات كردند.

احمدي‌نژاد مردم استان چهارمحال و بختياري را مؤمن، صميمي، پرتلاش، فداكار در راه آرمان‌هاي الهي، متحد، منسجم و افتخارآفرين توصيف كرد و آنان را شايسته نيل به قله‌هاي پيشرفت و آباداني دانست.

وي تصريح كرد: سرمايه‌گذاران و صنعتگران اين فرصت‌ها را غنيمت بدانند و در كنار مردم استان چهار محال و بختياري با دستگاه‌ها و نيروهاي توانمند و ارزشمند استان و با حمايت مديران استاني خدمات ماندگاري را عرضه كنيم.

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مستكبران راهي جز احترام به حقوق ملت‌ها و بازگشت از اشتباهات خود ندارند،‌ گفت:‌ اگر اين راه را انتخاب كنند، فرصتي براي ادامه حيات و جبران گذشته خواهند داشت والا از صحنه تعاملات انساني كنار گذاشته خواهند شد.

احمدي‌نژاد افزود: امروز ملت ايران با حركت آگاهانه، مؤمنانه و انساني خود در حال رقم زدن دنيا و معادلات جديدي بر پايه انسانيت، يگانه‌پرستي و عدالت است.

وي ‌ملت ايران را در حال تبديل شدن به الگويي براي ساير ملت‌هاي دنيا دانست و تأكيد كرد: امروز در سطح عدالت‌طلبان كه همه ملت‌ها در آن حضور دارند، ملت ايران پيشقدم و محور است.

رئيس‌جمهور ادامه داد: امروز پيشرفت، آباداني و عزت ملت ايران به عنوان نقطه اتكا،‌ اميد و راه جديد در برابر ملت‌ها مطرح است و در نقطه مقابل بدخواهان در نقطه ضعف و در مسير ضعف قرار دارند.

احمدي‌نژاد با اشاره به بداخلاقي‌ها و تجاوز‌هاي صورت گرفته از سوي آمريكا و كشورهاي مستكبر در طي سده‌هاي اخير خاطرنشان كرد: تجاوز، ظلم،‌ فريب‌كاري و چپاولي نمانده كه اين كشورها مرتكب نشده باشند؛ هر چه مي‌توانستند فريب‌كاري كرده و ثروت ملت‌ها را چپاول كردند، در حالي كه امروز در پايان راه هستند.

وي در ادامه سخنان خود ‌برخي از سردمداران كشورهاي اروپايي را نصيحت كرد كه به مردمانشان احترام بگذارند و حرف آنها را بشنوند.
" يك ملت چگونه مي‌تواند حرف خود را به گوش سردمداران خود برساند. آيا اين همه تظاهرات و اعتراضاتي كه در كشورهاي اروپايي صورت مي‌گيرد را نبايد سردمداران اين كشورها بشنوند؟ "

رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به سركوب تظاهركنندگان در برخي كشورهاي اروپايي گفت: بحران اقتصادي درست كرده‌اند كه علت آن خيانت‌هاي سرمايه‌داران، دزدي‌هاي مدرن و كلان اين سرمايه‌داران بود، در حالي‌كه براي جبران اين شكست‌ها دوباره دست خود را در جيب ملت‌ها كردند و به ملت‌هايشان فشار وارد مي‌كنند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: اين كشورها به جاي اينكه يقه دزدها و سرمايه‌داران بي‌فرهنگ را بگيرند و از آنها بخواهند كه اين اتفاق را جبران كرده و ثروت‌هاي نامشروع را برگردانند، فشار را بر روي ملت‌ها قرار دادند.

وي مجدداً ‌به سردمداران كشورهاي اروپايي توصيه كرد به جاي خشونت و خفه كردن ملت‌هايشان حرف‌هاي آنها را بشنوند، چرا‌كه اين چيزي نيست كه بتوان آن را پوشاند. ملتي كه حركت كند بالاخره بساط ظلم را بر خواهد چيد، بنابراين به نفع سرمداران اين كشورها است كه عدالت را پذيرفته و از غارت‌ها دست بردارند و در كنار ملت‌هاي خود قرار بگيرند.

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به نحوه انتخابات در كشورهاي غربي اشاره و خاطرنشان كرد: دو يا سه حزب درست كرده و طوري طراحي كردند كه مردم مجبورند به يكي از اين چند حزب ساخته آنها رأي بدهند و در اين خفقان مردم نمي‌توانند به كسي كه مي‌خواهند رأي داده و او را انتخاب كنند و اگر كسي راجع به رژيم صهيونيستي يا مشكل اقتصادي حرفي مي‌زنند، او را خفه مي‌كنند.

وي با تأكيد بر لزوم احترام‌گذا‌شتن سردمداران كشورهاي اروپايي به ملت‌هاي خود تصريح كرد: مطمئن هستم قدرت‌هاي استكباري هر‌چه توانمند بوده و سلاح و شبكه‌هاي اطلاعاتي و خفقان در اختيار داشته باشند، در برابر اراده ملت‌ها شكست خواهند خورد.

رئيس‌جمهور در پايان يادآور شد: ملت ايران آماده است تجربه و معيارهاي خود را در اختيار اين كشورها قرار دهد تا آنها هم بتوانند در كنار ملت‌هايشان قرار گيرند و با زندگي انساني از اين بن‌بست‌ها نجات پيدا كنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: