اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


می نالم از جدایی.ای نازنین کجایی؟

سوزم ز درد هجرت.ای بهترین کجایی؟

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده:در حسرت گل هستم!

بهار من کجایی؟


&&&&&


تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت/از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت


&&&&&


یه تکیه گاهی واسه این دل من/یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی/چه سوتو کوره اگه تو نباشی


&&&&&



خوب من کاش از این فاصله حس می کردی
لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند...


&&&&&

همیشه تو زندگیت جسارت عاشقانه از دست دادنو داشته باش نه حقارت به هر قیمت نگه داشتنو...

&&&&&


می نالم از جدایی.ای نازنین کجایی؟

سوزم ز درد هجرت.ای بهترین کجایی؟

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده:در حسرت گل هستم!

بهار من کجایی؟


&&&&&


تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت/از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت


&&&&&


یه تکیه گاهی واسه این دل من/یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی/چه سوتو کوره اگه تو نباشی


&&&&&


فلک در دفتر عشقم قلم زد.چه اوقات خوشی داشتم بهم زد.الهی ای فلک چرخت نگردد.که چرخت آرزوهام بهم زد


&&&&&


اگه یه روز یه شاپرک/تو خونتون کشید سرک

یه خرده یاد من بیفت/نگو ولش کن به درک!


&&&&&


قلبم چهل تکه وهر تکه همراه با یک شاخه گل سرخ تقدیم مهربانیت باد.


&&&&&


یوسف مصراگر مشتریش دید و خرید دیده نادیده خریدار توام ای گل من .


&&&&&


ای کاش قانون همه دوستی ها این بود یارفاقت تعطیل یا جدایی هرگز


&&&&&


توکه قلبم همیشه مخاطبت بوده.
درخزانی دیگربه من خواهی پیوست.
زوزه های بادصدای مرابه توخواهندرساند.تاباورکنی که هنوز عزیزترینی برام


&&&&&


وقتی سپیده گام در کوچه پس کوچهای چشمانم میگذارد دوست دار م تصویر تو نخستین نگاهم باشد


&&&&&


چقدفاصله پیداست بین ادمها
چقدعاطفه تنهاست بین ادمها
میان کوچه دلهافقط زمستانست
تب غرورچه بالاست بین ادمها
زمهربانی.دلهادگرسراغی نیست
چقدرقحطی رویاست بین ادمها


&&&&&


گردلت یادکسی کردوفروریخت،به یادآرکه من نیز به یادتوچنینم


&&&&&


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: