جدید ترین اس ام اس های قهر و آشتی کردن
جدید ترین اس ام اس های قهر و آشتی کردن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

.

 

**********************************************

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه زیبا / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجزو تمنا

 ***********************

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

***********************

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

***********************

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوی آشتی کنیم / بیا از حسرت و غم دیگه با هم حرف نزنیم / بیا بر خنده ی این صبح بهار خنده کنیم

***********************

در پایان زندگی خواهیم گفت: گاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم، تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ی ناگفته های مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم، پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

***********************

قهر هم با دوست معنی میدهد / هیچکس با دشمن خود، قهر نیست / قهر او هم نشان دوستی است

***********************

جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست / حال دل از من نمیپرسی چرا؟ / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

***********************

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم / هنوز خیس میشه چشمام وقتی یاد تو میافتم / هنوز میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره

***********************
منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / میسوزم و خاموشم تو خودم اشک میریزم / منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم

***********************

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما را شکستی / من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کری قهرت مصیبت شد و بارید / پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: