اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست .

.

.

.

همین که یاد من کردی تشکر همین که مرهم دردی تشکر در این دنیا که مردم بی وفایند همین که باوفا هستی تشکر.

.

.

.

اس ام اس

شبانه هاى مرا میشود سحر باشى و میشود که از این نیز خوبتر باشى تداوم من و دریا و آسمان با تو اگر هم تو رهگذر باشى!

.

.

.

بهانه های دنیا، تو را از یادم نخواهد برد، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا!

.

.

.

اس ام اس دوستانه

در تکاپوی دلت یاد دل من هم باش ، یاد من نه ، یاد خود کن که در آن جا داری!

 

.

.

.

صدایت را به وسعت حسرت دیدنت دوست دارم با آرزوی دیدنت ندیدنت را تحمل میکنم…!

.

.

.

باید آهسته نوشت با دلی خسته نوشت / گرم و پر رنگ نوشت / روی هر سنگ نوشت / تا بدانند همه / تا بخوانند همه / که اگر دوست نباشد دل نیست.
دوست دارم

.

.

.

اگر آرامش قلب دوست در این است که بداند که دوستش بیاد اوست، بدان که بیادت هستم…

.

.

.

چه خوش خیال است! فاصله را میگویم، به خیالش تو را از من دور کرده، غافل از اینکه جای تو در قلب من محفوظ است.

.

.

.

اگر باور داری خاطره ها ماندگارند، پس آسوده خاطرباش که همیشه در خاطرم هستی

.

.

.

اگر باران ببارد ، باز می آیم درون کوچه امید / و از ترکیب دستانم برایت چتر میسازم / مبادا قطره اى بیازارد نگاه مهربانت را

.

.

.

همه برسر زبانند و تو درمیان جانی: چه مکانی بهتر ، از جان که تو در میان آنی

.

.

.

دل نزد تو است اگر چه دوری ز برم / جویای تو ام اگر نپرسی خبرم / خالی نشود خیالت از چشم ترم / در قلب منی اگر چه جای دگرم

.

.

.

شاید کسى رو که با تو خندیده فراموش کنى…
اما کسى رو که با تو اشک ریخته هرگز!

.

.

.

آنکه خاطرت را میخواهد حتما نفسی میخواهد ، نفسم باش که خاطرت را خیلی میخواهم

.

.

.

به اندازه تمام غنچه های سبز نوروزی
به اندازه گرمی لاله های سرخ تابستونی
به اندازه تمام برگهای زرد درختان پائیزی
به اندازه سفیدی برفهای سرد زمستونی
. . .
سبز و سرخ ، زرد و سفید
به اندازه چهار فصل وجود زندگی
بی نهایت ، جاودانه ، همیشگی
دوستت دارم

.

.

.

خیالی نزدیک به واقعیت. یا شاید حسی ملموس هر شب قبل از اینکه خواب به چشمانم میاید و به من هشدار میدهد که نگذارم که گذر عمرم از ثانیه ها پیشی بگیرد که نگذارم همواره منی از من مرا در جاده عمر از دور بنگرد و دمادم مرا تشویق کند یا شاید دستم را بگیرد تا با شتاب به اخر خط بکشاند او هر شب به من میگوید شاید فکر کنم تنها کسی هستم که نقطه جوش دلش به خاطر خون دلش پایین امده یا شاید خیال کنم غمهای عالم سرازیر قلب من شده اما میگوید این چنین نیست همیشه به فردای روشن مرا امید میدهد. او را یا ان را نمیدانم فقط میدانم همیشه دوستش دارم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: