اس ام اس های خداحافظی و احساسی جدید
اس ام اس های خداحافظی و احساسی جدید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

اس ام اس های خداحافظی و احساسی جديد

اس ام اس های غمگین و احساسی جدایی و خداحافظی

_____________________________

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید

______________________________

خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی
خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی

______________________________

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات
باشد، قبول… لااقل این را بدان:
آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم
در سینه می تپید،
دلم بود…
نا مهربان… خداحافظ

______________________________

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای
خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم…

______________________________

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن دل
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دل های خسته

______________________________

پرستو ها چرا پرواز کردید
جدایی را شما آغاز کردید
خوشا آنانکه دلداری ندارند
به عشقو عاشقی کاری ندارند
خداحافظ برای تو  رهایی
برای من فقط درد جدایی
خداحافظ برای تو چه آسان
ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

خداحافظ

______________________________

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد
چشماتو گریون ببینم…

______________________________

میرم ولی این و بدون چشم انتظارت میشینم
میرم ولی گریه نکن نذار از عشقت بمیرم
______________________________

می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود
خدا حافظ برای همیشه

______________________________

برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !
برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !
تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر
برو با یک « من» دیگر بمان « ما » شو ، خداحافظ !

______________________________

رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی وبرایم دستی تکان دهی

______________________________

ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود
یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا


نظرات شما عزیزان:

m
ساعت13:27---29 دی 1390
سلام من شما رو لينك كردم شما هم منو با نام دنيا و ادرسdonyaonline.loxblog.comلينك كن ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: