اس ام اس های تیکه دار اردیبهشت ۹۱
اس ام اس های تیکه دار اردیبهشت ۹۱
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

13349520842 اس ام اس های تیکه دار اردیبهشت ۹۱
بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند .

نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !

 !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !

چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!

آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …

کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام

لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلم درد می کند . انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم …

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم نگرفته از اینکه رفته ای …
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی … !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم
از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست …
بلکه از این است که…
چرا کارهای دaرست را برای کسی که لیاقتش را نداشته
انجام داده ایم …

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه پیشانی من به لبهای تو رسید …
نه لیاقت تو به احساس من …
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت18:06---10 ارديبهشت 1391
شیشه پنجره را باران شست. از دل تنگ من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟
بعد از2ماه اپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: