معاون اول قوه قضاييه:
معاون اول قوه قضاييه:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار قضايي فارس، سيدابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضاييه پيش از ظهر امروز در سخنراني قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه با اعلام اين مطلب افزود: غربي‌ها مدعي حفاظت از حقوق بشر و به دنبال منافع بشر هستند ولي صرفا به دنبال يك بازي سياسي بوده اند.

وي ادامه داد:‌ حقوق بشر و توجه به ديگران بايد در پرتو خدا باشد و اگر اين طور نباشد به هيچ عنوان پذيرفته نيست و فقط يك حيله است.

معاون اول قوه‌قضاييه افزود: امام بزرگوار همه تلاش‌هاي مردم و خودش را معطوف به لطف خداوند مي‌دانست و حتي در مساله خرمشهر هم فرمودند خرمشهر را خدا آزاد كرد.

رئيسي با اشاره به اين مطلب كه به براداران اهل تسنن مي‌گوييم كه از وهابيت خود را جدا كنند، گفت: در بسياري از اهل سنت مي‌بينيم كه عشق به اهل بيت گسترده است اما آنچه امروز بهانه غربي ها به عنوان جدايي شيعه و اهل تسنن شده، جريان وهابيت ساخته دست انگليس است.

وي با اشاره به اين مطلب كه كساني كه از حق جدا شده‌اند به 3 دسته تقسيم مي‌شوند، اظهار داشت: يك دسته حق را نمي‌شناسند، يك دسته مي‌شناسند اما منافع‌شان باعث شده اطاعت نكنند و دسته سوم حق را مي‌شناسند گرايش داشتند اما امروز به واسطه مرور زمان دچار چرخش از حق و اهلبيت شده‌اند.

معاون اول قوه قضاييه با اشاره به اين مطلب كه بايد رفت دنبال هدايت آنها كه دچار چرخش شده‌اند، گفت: اينها عمدتاً به واسطه منافع شخصي، اميال و شهوات خودشان از حق جدا شده‌اند.

وي با اشاره به فتنه 88 و چرخش برخي از افراد نسبت به حق تصريح كرد: برخي از آنها سخناني گفته‌اند، مواضعي گرفتند و جا براي پاي دشمن درست كرده‌اند.

رئيسي بيان داشت: اينكه رهبر انقلاب توصيه كرده‌اند بايد تلاش شود همه جذب شوند و جذب حداكثري داشته باشيم نكته قابل تأمل و مورد توجه ما است، اما جذب كردن با جذب شدن تفاوت دارد. الان برخي ديده مي‌شوند كه جوري سخن مي‌گويند كه معلوم است جذب شده‌اند.

وي ادامه داد: اينها همانند همان ‌چرخش كرده‌ها سخن مي‌گويند و نشان مي‌دهد نه تنها موفق به جذب كردن آنها نشده‌اند بلكه آب به آسياب آنها مي‌ريزند و جذب آنها شده‌اند كه اين نه خواست مقام معظم رهبري است و نه خواست مردم.

معاون اول قوه قضاييه همچنين به موضوع خودخواهي و خودپرستي استكبار جهاني اشاره كرد و افزود: آنها با خودخواهي جلوي ما ايستاده‌اند و مي‌گويند نمي‌خواهيم ايران به قدرت و دانش انرژي هسته‌اي دست پيدا كند.

معاون اول قوه قضاييه گفت: زماني كه خود را در رسيدن به اين خواست مغبون و شكست خورده مي‌بينند، دست به زشت‌ترين كارها مي‌زنند آن هم ترور دانشمندان. البته بدانيد اين موضوع عوامل پشت پرده‌اش همان جريان صهيونيست و سازمان جاسوسي موساد است كه با كمك يكسري عوامل خودفروخته داخلي دست به اين كارها مي‌زنند.

وي افزود: به مردم اطمينان مي‌دهم كه عاملان اين حادثه به تيغ عدالت گرفتار خواهند شد و همان بلايي كه سر جريان نفاق آمد بر سر آنها هم خواهد آمد.

رئيسي در خاتمه با اشاره به اين مطلب كه امروز در قوه قضاييه اراده‌اي جدي براي برخورد با هرگونه ناامني و فساد وجود دارد، گفت: فرزندان ملت در قوه قضاييه شبانه‌روز تلاش مي‌كنند تا عدالت اجرا و امنيت برقرار شود و تا زماني كه استكبار و قاچاقچيان و مفسدين اقتصادي را از پاي درنياورند از پاي نخواهند نشست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: